Цього разу дизайнери повернулися до купе 1000 MBX з другої половини 1960-х років і створили сучасне бачення, яке за силуетом нагадує Mazda RX-8, але вже з електроприводом і новою філософією дизайну
Оновлений образ 1000 MBX розробили дизайнер Антті Мікаель Савіо (екстер’єр) і Давид Стінгл (інтер’єр)
Вони почали з простих ескізів на папері, а завершили детальною 3D-моделлю приблизно за місяць. Класичне купе 1000 MBX було рідкісним навіть у свій час: у 1966–1969 роках виробили трохи більше двох з половиною тисяч авто, тому сьогодні воно зустрічається дуже рідко

Новий концепт зберігає загальні пропорції кузова, але отримує задні двері, які відкриваються проти напрямку руху для зручнішого доступу до салону з формулою 2+2 (два дорослих і два дитячих місця). За рахунок цього силует справді трохи нагадує Mazda RX-8, але стиль залишається впізнаваним саме для Skoda. Переднє світло тепер світлодіодне, проте його форму обіграли так, щоб вона перегукувалася з хромованою решіткою історичної моделі. Лінія задньої стійки та окреслення корми також зберігають дух оригіналу, але центральна плавникова секція з камерою замість заднього скла додає футуристичний акцент

Антті Савіо пояснює, що йому хотілося зберегти доброзичливість образу
Багато сучасних спортивних автомобілів виглядають занадто агресивно, тоді як моделі 1960–1970-х мали природну елегантність і навіть теплий характер. У цьому концепті дизайнери намагалися повернути саме цю емоцію

У салоні — простір для чотирьох, але з гнучким використанням задніх сидінь. Переду додали суцільне сидіння, що стало можливим завдяки рівній підлозі електричної платформи. Ззаду є два окремі сидіння, які легко складаються або відсуваються, відкриваючи місце для велосипеда чи іншого спортивного спорядження. Панель приладів виконали прозорою та овалоподібною, а центральної консолі немає — це своєрідне відсилання до салонів класичних авто, де все було простіше і вільніше

Дизайнери бачать цей концепт не як іграшкове купе «для вихідних», а як автомобіль, яким приємно користуватися щодня. На їхню думку, електрична платформа могла б комбінуватися з адаптивною підвіскою, що регулює кліренс: це дало б змогу перемикатися між низькою спортивною посадкою та режимом для неідеальних доріг

Skoda не планує запускати цей автомобіль у виробництво
Серія «Icons Get a Makeover» існує для вільного творчого переосмислення історії бренду, без тиску інженерних обмежень та бізнес-планів. Проект дозволяє фантазувати про те, як могли б виглядати легендарні моделі у світі електромобільності
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі