Цього разу дизайнери повернулися до купе 1000 MBX з другої половини 1960-х років і створили сучасне бачення, яке за силуетом нагадує Mazda RX-8, але вже з електроприводом і новою філософією дизайну
Оновлений образ 1000 MBX розробили дизайнер Антті Мікаель Савіо (екстер’єр) і Давид Стінгл (інтер’єр)
Вони почали з простих ескізів на папері, а завершили детальною 3D-моделлю приблизно за місяць. Класичне купе 1000 MBX було рідкісним навіть у свій час: у 1966–1969 роках виробили трохи більше двох з половиною тисяч авто, тому сьогодні воно зустрічається дуже рідко

Новий концепт зберігає загальні пропорції кузова, але отримує задні двері, які відкриваються проти напрямку руху для зручнішого доступу до салону з формулою 2+2 (два дорослих і два дитячих місця). За рахунок цього силует справді трохи нагадує Mazda RX-8, але стиль залишається впізнаваним саме для Skoda. Переднє світло тепер світлодіодне, проте його форму обіграли так, щоб вона перегукувалася з хромованою решіткою історичної моделі. Лінія задньої стійки та окреслення корми також зберігають дух оригіналу, але центральна плавникова секція з камерою замість заднього скла додає футуристичний акцент

Антті Савіо пояснює, що йому хотілося зберегти доброзичливість образу
Багато сучасних спортивних автомобілів виглядають занадто агресивно, тоді як моделі 1960–1970-х мали природну елегантність і навіть теплий характер. У цьому концепті дизайнери намагалися повернути саме цю емоцію

У салоні — простір для чотирьох, але з гнучким використанням задніх сидінь. Переду додали суцільне сидіння, що стало можливим завдяки рівній підлозі електричної платформи. Ззаду є два окремі сидіння, які легко складаються або відсуваються, відкриваючи місце для велосипеда чи іншого спортивного спорядження. Панель приладів виконали прозорою та овалоподібною, а центральної консолі немає — це своєрідне відсилання до салонів класичних авто, де все було простіше і вільніше

Дизайнери бачать цей концепт не як іграшкове купе «для вихідних», а як автомобіль, яким приємно користуватися щодня. На їхню думку, електрична платформа могла б комбінуватися з адаптивною підвіскою, що регулює кліренс: це дало б змогу перемикатися між низькою спортивною посадкою та режимом для неідеальних доріг

Skoda не планує запускати цей автомобіль у виробництво
Серія «Icons Get a Makeover» існує для вільного творчого переосмислення історії бренду, без тиску інженерних обмежень та бізнес-планів. Проект дозволяє фантазувати про те, як могли б виглядати легендарні моделі у світі електромобільності
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі