Стало відомо чому Rivian не буде встановлювати Apple CarPlay на свої електромобілі
Apple CarPlay – це одна з тих функцій, які є обов’язковими для багатьох покупців нових автомобілів. Зрештою, хіба не круто, що ваші додатки та персоналізація слідують за вами скрізь, куди б ви не пішли? Проблема в тому, що автовиробники не надто захоплюються програмним забезпеченням від інших компаній у своїх автомобілях
Чому автовиробники відмовляються від підтримки Apple CarPlay?
Деякі виробники, такі як Rivian, Tesla, а тепер навіть General Motors, вирішили повністю відмовитися від Apple CarPlay у своїх майбутніх моделях. Це може здатися дивним кроком для споживачів, але в цьому є своя логіка – принаймні, про це розповідає генеральний директор Rivian RJ Scaringe у нещодавньому епізоді подкасту Decoder Podcast
Rivian – один з тих автовиробників, які вирішили відмивитись від інтеграції з Apple CarPlay, незважаючи на критику клієнтів. Було незрозуміло, чому Rivian не хоче впроваджувати її, тим більше, що Apple працює над створенням більш цілісного рішення, яке зменшить розрив між телефоном та автомобілем
Проблема сумісності чи якості користувацього досвіду?
Виявляється, що уявлення Rivian про цілісність програмного забезпечення не зовсім збігається з уявленнями Apple. Цікаво, що Rivian неодноразово очолював топ кросоверів з США. Виробник електромобілів каже, що якби він впровадив CarPlay, клієнтам потрібно було б виходити і знову входити в додаток CarPlay, щоб користуватися базовими функціями автомобіля, наприклад, відкривати передні двері
По суті, це зробило б експлуатацію електромобіля менш зручною, пояснює генеральний директор RJ Scaringe:
– Ми вважаємо, що цифровий досвід в автомобілі повинен бути послідовним і гармонійним у кожній точці дотику. Щоб досягти цього, ми відкинули ідею про те, щоб клієнти переходили в додаток або виходили з нього, який ми не контролюємо і який не має глибоких можливостей для використання іншого досвіду в транспортному засобі. Наприклад, якщо ви перебуваєте в CarPlay і хочете відкрити передній багажник, вам доведеться вийти з програми і перейти до іншого інтерфейсу. Це не узгоджується з нашим уявленням про ідеальний досвід користування, – пояснює Генеральний директор Rivian
Конкретний приклад – відчинення переднього багажника – можна виконати одним із чотирьох способів: через додаток, брелок, фізичну кнопку на передній панелі автомобіля або екран інформаційно-розважальної системи. На жаль, фізичної кнопки для відчинення багажника немає. У Rivian немає спеціальної функції CarPlay, яка б дозволяла це зробити
Фізичні кнопки можуть повернутися але це не вигідно автовиробникам
Останнім часом автовиробники відмовляються від фізичних кнопок на користь віртуальних на екрані, що одночасно спрощує внутрішній простір автомобіля та зменшує витрати на його виробництво. У цьому випадку це також додає ще один рівень складності сумісності для стороннього програмного забезпечення, такого як CarPlay
Далі RJ зазначає, що, на його думку, найбільшим недоліком власного програмного забезпечення Rivian є його мапінг – принаймні, поки що. Генеральний директор каже, що компанія активно працює над вдосконаленням своїх карт, але врешті-решт – це буде більш надійне рішення, засноване на релевантній інформації, яка може бути інтегрована в загальну функціональність автомобіля
– Я думаю, що найбільша скарга на відсутність CarPlay сьогодні пов’язана з нашими картами, які нам потрібно вдосконалити, – сказав Скарінг. – Але знову ж таки, навіть у картографії ми хочемо мати можливість окремо вибирати маршрути, окремо вибирати базові карти, окремо вибирати точки інтересу, накладати їх на маршрути зарядки, що є дійсно важливим і дуже специфічним для самого транспортного засобу і дуже специфічним для мереж і рейтингів у цих мережах, для підтримки яких ми придбали компанію з планування маршрутів