Під час нещодавньої телефонної конференції з Італії керівник Stellantis Карлос Таварес сказав, що компанія може скоротити витрати, якщо буде виробляти більше деталей самостійно. Це також може прискорити розробку компонентів і допомогти бренду в переході на електрифікацію
Stellantis отримує запчастини від основних постачальників, серед яких Valeo, Continental, Magna International, Forvia та Aptiv. Таварес сказав, що компанія, а також її партнери, коригують рівень інвестицій в акумулятори для електромобілів, щоб задовольнити попит, повідомляє Auto News

Ця новина з’явилася після того, як спільний завод з виробництва акумуляторів, що будується Stellantis разом з Mercedes-Benz Group на майданчиках в Німеччині та Італії, зупинив роботу над зміною типу акумуляторних елементів для електромобілів, які він буде виробляти. Завод у Кайзерслаутерні, Німеччина, мав розпочати виробництво елементів до 2025 року загальною потужністю 40 гігават-годин на рік
Під час нещодавньої телефонної розмови Таварес додав, що продуктивність і якість покращилися на заводі компанії в Мельфі, Італія, який збирає моделі Jeep і Fiat. Він також сказав, що було проведені «конструктивні» дискусії з італійськими профспілками
Модельний ряд Stellantis буде капітально змінений протягом наступних років в зв’язку з переходом на електромобілі. До 2030 року конгломерат планує мати в своєму асортименті 75 моделей електромобілів і хоче продавати 5 мільйонів BEV щорічно до того ж часу

Хоча Stellantis прихильний до електромобілів, він продовжуватиме пропонувати клієнтам інші силові агрегати. У травні фінансовий директор Stellantis Наталі Найт заявила, що новий Wagoneer S може продаватися в гібридній та бензиновій версіях, якщо на нього буде попит. Автовиробник має таку гнучкість, оскільки платформи, що використовуються в його BEV, можуть також підтримувати двигуни внутрішнього згоряння
Читати далі
Схожі записиПівденнокорейський автовиробник, схоже, знайшов свій козир у відповідь на виклики від BYD та інших гравців на ринку Китаю. Hyundai розпочала попередні продажі EO — свого першого електричного позашляховика місцевого виробництва, ціна якого стартує від 130 000 юанів, або близько $18 300 Спільне підприємство Hyundai в Китаї з BAIC, відоме як Beijing Hyundai, розпочало попередній продаж […]
17 Жовтня 2025
Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]
17 Жовтня 2025
Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]
17 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі