Stellantis хоче відмовитися від постачальників, щоб прискорити перехід до електромобілів — photo 10529

Stellantis хоче відмовитися від постачальників, щоб прискорити перехід до електромобілів

08.06.2024
2 хвилини на прочитання

Під час нещодавньої телефонної конференції з Італії керівник Stellantis Карлос Таварес сказав, що компанія може скоротити витрати, якщо буде виробляти більше деталей самостійно. Це також може прискорити розробку компонентів і допомогти бренду в переході на електрифікацію

Stellantis отримує запчастини від основних постачальників, серед яких Valeo, Continental, Magna International, Forvia та Aptiv. Таварес сказав, що компанія, а також її партнери, коригують рівень інвестицій в акумулятори для електромобілів, щоб задовольнити попит, повідомляє Auto News

Stellantis хоче відмовитися від постачальників, щоб прискорити перехід до електромобілів — photo 2

Ця новина з’явилася після того, як спільний завод з виробництва акумуляторів, що будується Stellantis разом з Mercedes-Benz Group на майданчиках в Німеччині та Італії, зупинив роботу над зміною типу акумуляторних елементів для електромобілів, які він буде виробляти. Завод у Кайзерслаутерні, Німеччина, мав розпочати виробництво елементів до 2025 року загальною потужністю 40 гігават-годин на рік

Під час нещодавньої телефонної розмови Таварес додав, що продуктивність і якість покращилися на заводі компанії в Мельфі, Італія, який збирає моделі Jeep і Fiat. Він також сказав, що було проведені «конструктивні» дискусії з італійськими профспілками

Модельний ряд Stellantis буде капітально змінений протягом наступних років в зв’язку з переходом на електромобілі. До 2030 року конгломерат планує мати в своєму асортименті 75 моделей електромобілів і хоче продавати 5 мільйонів BEV щорічно до того ж часу

Stellantis хоче відмовитися від постачальників, щоб прискорити перехід до електромобілів — photo 3

Хоча Stellantis прихильний до електромобілів, він продовжуватиме пропонувати клієнтам інші силові агрегати. У травні фінансовий директор Stellantis Наталі Найт заявила, що новий Wagoneer S може продаватися в гібридній та бензиновій версіях, якщо на нього буде попит. Автовиробник має таку гнучкість, оскільки платформи, що використовуються в його BEV, можуть також підтримувати двигуни внутрішнього згоряння

Читати далі

Схожі записи
Нове дослідження розвінчало міф про радіацію від електромобілів

Нове дослідження дало заспокійливу відповідь для тих, хто переживає через можливе випромінювання в електромобілях. Жодних прихованих ризиків не виявили навіть під час поїздок і заряджання Фахівці німецького автоклубу ADAC виміряли рівні електромагнітних полів в одинадцяти електромобілях, а також у кількох гібридах і одному авто з бензиновим двигуном  Інженери розмістили у спеціальному манекені десять датчиків і […]

1 Грудня 2025
Нове дослідження розвінчало міф про радіацію від електромобілів — photo 64395
Waymo стикається з проблемою заряджання

Суперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі  Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]

1 Грудня 2025
Waymo стикається з проблемою заряджання — photo 64386
BYD готується привезти у Європу свою надшвидку зарядку Flash

Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин  Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]

1 Грудня 2025
BYD готується привезти у Європу свою надшвидку зарядку Flash — photo 64370
Нове дослідження розвінчало міф про радіацію від електромобілів

Нове дослідження дало заспокійливу відповідь для тих, хто переживає через можливе випромінювання в електромобілях. Жодних прихованих ризиків не виявили навіть під час поїздок і заряджання Фахівці німецького автоклубу ADAC виміряли рівні електромагнітних полів в одинадцяти електромобілях, а також у кількох гібридах і одному авто з бензиновим двигуном  Інженери розмістили у спеціальному манекені десять датчиків і […]

1 Грудня 2025
Нове дослідження розвінчало міф про радіацію від електромобілів — photo 64395
Waymo стикається з проблемою заряджання

Суперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі  Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]

1 Грудня 2025
Waymo стикається з проблемою заряджання — photo 64386
BYD готується привезти у Європу свою надшвидку зарядку Flash

Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин  Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]

1 Грудня 2025
BYD готується привезти у Європу свою надшвидку зарядку Flash — photo 64370
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK