Під час нещодавньої телефонної конференції з Італії керівник Stellantis Карлос Таварес сказав, що компанія може скоротити витрати, якщо буде виробляти більше деталей самостійно. Це також може прискорити розробку компонентів і допомогти бренду в переході на електрифікацію
Stellantis отримує запчастини від основних постачальників, серед яких Valeo, Continental, Magna International, Forvia та Aptiv. Таварес сказав, що компанія, а також її партнери, коригують рівень інвестицій в акумулятори для електромобілів, щоб задовольнити попит, повідомляє Auto News

Ця новина з’явилася після того, як спільний завод з виробництва акумуляторів, що будується Stellantis разом з Mercedes-Benz Group на майданчиках в Німеччині та Італії, зупинив роботу над зміною типу акумуляторних елементів для електромобілів, які він буде виробляти. Завод у Кайзерслаутерні, Німеччина, мав розпочати виробництво елементів до 2025 року загальною потужністю 40 гігават-годин на рік
Під час нещодавньої телефонної розмови Таварес додав, що продуктивність і якість покращилися на заводі компанії в Мельфі, Італія, який збирає моделі Jeep і Fiat. Він також сказав, що було проведені «конструктивні» дискусії з італійськими профспілками
Модельний ряд Stellantis буде капітально змінений протягом наступних років в зв’язку з переходом на електромобілі. До 2030 року конгломерат планує мати в своєму асортименті 75 моделей електромобілів і хоче продавати 5 мільйонів BEV щорічно до того ж часу

Хоча Stellantis прихильний до електромобілів, він продовжуватиме пропонувати клієнтам інші силові агрегати. У травні фінансовий директор Stellantis Наталі Найт заявила, що новий Wagoneer S може продаватися в гібридній та бензиновій версіях, якщо на нього буде попит. Автовиробник має таку гнучкість, оскільки платформи, що використовуються в його BEV, можуть також підтримувати двигуни внутрішнього згоряння
Читати далі
Схожі записиНове дослідження дало заспокійливу відповідь для тих, хто переживає через можливе випромінювання в електромобілях. Жодних прихованих ризиків не виявили навіть під час поїздок і заряджання Фахівці німецького автоклубу ADAC виміряли рівні електромагнітних полів в одинадцяти електромобілях, а також у кількох гібридах і одному авто з бензиновим двигуном Інженери розмістили у спеціальному манекені десять датчиків і […]
1 Грудня 2025
Суперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]
1 Грудня 2025
Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі