Stellantis і Factorial наблизились до великої зміни у світі електромобілів. Їхня спільна розробка – великоформатна твердотільна батарея з високою енергетичною щільністю – успішно пройшла перший етап валідації. Прототипи Dodge Charger Daytona з цією технологією з’являться вже наступного року
Висока щільність, швидке заряджання – нова ера акумуляторів
Перспективна FEST-батарея (Factorial Electrolyte System Technology) має щільність 375 Вт-год/кг – один з найвищих показників у своєму класі. Тобто, вона пропонуватиме більше запасу ходу без збільшення маси. Ще одна важлива особливість – швидкість зарядки: від 15% до 90% вона заряджається лише за 18 хвилин при кімнатній температурі. Саме такий результат вдалося зафіксувати після 600 зарядно-розрядних циклів на акумуляторах ємністю 77 А-год
Інженери Stellantis говорять про досягнення «ключового рубежу» для літій-металевих твердотільних акумуляторів великого формату. Технологія підтримує розрядні струми до 4C, що критично важливо для висопродуктивних електрокарів

Робочий діапазон температур – від -30°C до +45°C – це означає, що нова батарея підходить для експлуатації у більшості регіонів світу, включно з північними широтами та посушливими зонами з високою температурою повітря
Stellantis робить ставку на твердотільну революцію
Нед Курік, технічний директор Stellantis, заявляє:
“Це прорив, який ставить нас у центрі твердотільної революції. Але ми не зупиняємось і далі працюємо над створенням легших, ефективніших та доступніших батарей”
CEO Factorial Energy, Сію Хуанг, додає:
“Розробка батарей – це завжди баланс. Можна легко оптимізувати одну характеристику, але поєднати енергоємність, швидкість зарядки, тривалість циклу та безпеку в одному продукті — справжній прорив”

Першими твердотільну батарею Factorial отримає новий електричний Dodge Charger Daytona
Випуск перших електромобілів з новим типом батареї запланований ще цього року, а паралельно компанії готуються до масштабнішого запуску інноваційної технології. У середньостроковій перспективі Stellantis планує зробити твердотільні батареї ключовим елементом у досягненні цінового паритету між електрокарами та автомобілями з традиційним ДВЗ
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025
Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025
Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі