Модель отримала покращенний повний привід, більший акумулятор, сучасний салон з великим екраном і вдосконалене оздоблення. Найбільш вражаюча цифра – запас ходу тепер перевищує 285 миль (459 км) на одному заряді, що на 25% більше, ніж у попередньої версії
Зовнішність Solterra суттєво оновилася
Передня частина стала стриманішою й візуально ціліснішою, з новими вузькими LED-фарами і зменшеною решіткою радіатора. Контрастний пластиковий обвіс тепер пофарбовано в колір кузова, і тепер виглядає значно естетичніше. Subaru також анонсувала двоколірні варіанти забарвлення, які, ймовірно, додадуть динаміки образу. Профіль і задня частина кузова залишилися знайомими, однак з новими легкосплавними дисками на 18 або 20 дюймів і оновленим шрифтом логотипу на багажнику
В інтер’єрі головним акцентом стала нова 14-дюймова сенсорна мультимедійна система з підтримкою бездротових Apple CarPlay і Android Auto. Стандартне оснащення включає також зарядні пристрої для смартфонів, USB-C порти та сучасний набір електронних помічників із системи Subaru EyeSight
Новий акумулятор ємністю 74,7 кВт-год дозволяє Solterra долати понад 459 км без підзарядки
Швидка зарядка потужністю 150 кВт забезпечує відновлення заряду з 10 до 80% менш ніж за 35 хвилин. Також авто обладнане системою попереднього підігріву батареї для ефективнішої роботи в холодну пору року та має роз’єм NACS, що дозволяє користуватись мережею Tesla Supercharger
Технічно Solterra теж зробила великий крок уперед
Повнопривідна трансмісія отримала потужніший задній електромотор і оновлену систему розподілу крутного моменту. Сукупна потужність складає 338 к.с., що дозволяє автомобілю розганятись до 100 км/год менш ніж за 5 секунд. Водій може обирати серед режимів X-Mode для снігу, бруду або складного бездоріжжя, використовувати функцію Grip Control і допомогу при спуску. Кліренс становить 211 мм, що дозволяє впевнено долати нерівності, а модернізована підвіска й кермове управління гарантують кращу динаміку та комфорт на дорозі
З урахуванням усіх удосконалень, Subaru Solterra 2026 має всі шанси стати серйозним гравцем у сегменті електричних кросоверів середнього класу – із правильним балансом між технологіями, дизайном і практичністю
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі