Subaru вже використовує твердотільні акумулятори але не там, де Ви очікували — photo 53278

Subaru вже використовує твердотільні акумулятори але не там, де Ви очікували

23.08.2025
3 хвилини на прочитання

Твердотільні акумулятори давно називають “Святим Граалем” для електромобілів, обіцяючи революцію в запасі ходу, швидкості зарядки та безпеці. Поки гіганти на кшталт Toyota та Nissan змагаються за першість у їх впровадженні в серійні авто, Subaru несподівано випередила всіх. Компанія вже використовує цю передову технологію, але не в електрокарах, а в роботах на власному заводі

Що таке твердотільні акумулятори і чому вони настільки важливі? 

Щоб зрозуміти значущість цього кроку, варто пояснити, чим ці акумулятори відрізняються від традиційних літій-іонних, що стоять у більшості сучасних електромобілів. Головна відмінність — в електроліті, речовині, через яку рухаються іони літію

  • Традиційні акумулятори використовують рідкий, легкозаймистий електроліт;
  • Твердотільні акумулятори використовують твердий матеріал, наприклад, кераміку

Ця, на перший погляд, незначна зміна дає кардинальні переваги:

  • Вища щільність енергії: Можна вмістити більше енергії в той самий об’єм, що означає значно більший запас ходу для електромобіля;
  • Підвищена безпека: Відсутність рідкого електроліту усуває ризик займання;
  • Швидша зарядка: Твердий електроліт краще витримує високі струми;
  • Довший термін служби: Вони повільніше деградують, витримуючи більше циклів заряду-розряду
Subaru вже використовує твердотільні акумулятори але не там, де Ви очікували — photo 2

Використання твердотільних акумуляторів у роботах — це яскравий приклад японського підходу “кайдзен” (постійне вдосконалення) 

Subaru розпочала впровадження твердотільних акумуляторів виробництва японської компанії Maxell Ltd. на своєму заводі двигунів та трансмісій Oizumi. Ці елементи живлення мають невелику ємність (менше 1 кВт-год), що робить їх непридатними для автомобілів, але ідеальними для промислових роботів

Subaru вже використовує твердотільні акумулятори але не там, де Ви очікували — photo 3

Раніше акумулятори в цих роботах доводилося міняти кожні один-два роки. Нові ж твердотільні батареї від Maxell можуть працювати до 10 років – це не просто зручність, а значна економічна та екологічна вигода

«Встановлюючи твердотільні акумулятори в промислових роботах, Subaru прагне зменшити кількість промислових відходів та обсяг технічного обслуговування, використовуючи їхній тривалий термін служби», — йдеться в офіційній заяві компанії

Таким чином, завод перетворився на унікальний випробувальний полігон. Subaru може збирати безцінні дані про поведінку, надійність та деградацію твердотільних акумуляторів у реальних умовах протягом багатьох років, перш ніж встановлювати їх у свої автомобілі

Subaru вже використовує твердотільні акумулятори але не там, де Ви очікували — photo 4

А що з електромобілями? Стримана стратегія Subaru 

На відміну від брендів, які стрімголов кинулися в електрифікацію, Subaru робить виважені кроки. На сьогодні єдиним глобальним електромобілем бренду є кросовер Subaru Solterra, розроблений спільно з Toyota на платформі e-TNGA (його аналогом є Toyota bZ4X). Хоча компанія планує розширити свою лінійку кількома новими електромобілями до 2028 року, вона не поспішає відмовлятися від перевірених технологій

Читати далі

Схожі записи
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США

Volkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію  Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]

12 Грудня 2025
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США — photo 65719
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими

Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]

12 Грудня 2025
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими — photo 65704
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності

Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]

11 Грудня 2025
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності — photo 65663
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США

Volkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію  Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]

12 Грудня 2025
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США — photo 65719
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими

Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]

12 Грудня 2025
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими — photo 65704
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності

Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]

11 Грудня 2025
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності — photo 65663
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK