У США розгортається одна з найгучніших справ, пов’язаних із безпекою сучасних автомобілів
Tesla намагається оскаржити рішення суду, який визнав компанію частково винною у смертельній аварії 2019 року у Флориді та зобов’язав виплатити 329 мільйонів доларів. Тоді електроседан Model S врізався у припаркований Chevrolet Tahoe, внаслідок чого загинула 22-річна Найбель Бенавідес Леон, а її хлопець отримав важкі травми. Водій, Джордж Макгі, відволікся на телефон і був упевнений, що система автопілота самостійно зупинить автомобіль

Присяжні вирішили, що Tesla несе 33% відповідальності, пояснюючи це тим, що компанія перебільшувала можливості автопілота, вводячи водіїв в оману. Попри офіційні попередження про необхідність тримати руки на кермі та контролювати рух, реклама створювала враження, ніби автомобіль може повністю керуватися самостійно. Рішення суду передбачає як компенсаційні виплати, так і величезні штрафні санкції

Tesla, своєю чергою, наполягає, що трагедія стала наслідком безвідповідальних дій водія, який не лише ігнорував попередження, а й натискав на педаль газу, скасовуючи роботу системи безпеки. Компанія наголошує, що жоден автомобіль не зміг би уникнути аварії за такої поведінки. Представники бренду заявляють, що покладати провину на виробника за те, що водій нехтував правилами, означає загальмувати розвиток нових технологій безпеки

Суть спору виходить далеко за межі однієї аварії
Йдеться про правові наслідки того, як автовиробники презентують і рекламують системи допомоги водієві. Якщо Tesla остаточно програє справу, це може стати прецедентом для всієї індустрії та вплинути на майбутнє розвитку автономного водіння. Компанія Маска вже заявила, що вимагатиме нового розгляду справи або зменшення суми виплат, адже від цього залежить баланс між відповідальністю водія та виробника
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі