Такий Audi Q6 e-tron Offroad нам потрібен!
Audi здивувала автомобільний світ, представивши унікальну концепцію на своїй офіційній сторінці у Facebook. Модель під назвою Q6 e-tron Offroad демонструє, як має виглядати справжній електричний позашляховик майбутнього. Хоча детальна інформація наразі відсутня, наявні зображення та декілька фактів вражають своєю інноваційністю
Новий рівень дизайну та технологій
Зовнішність Audi Q6 e-tron Offroad базується на моделі Q6 Sportback e-tron, але з помітними відмінностями. Концепт отримав ультратонкі передні фари, які доповнюються додатковими вузькими світловими смугами на бампері. Щоб підкреслити позашляховий характер встановлено чотири потужних LED-ліхтарі, які додають агресивного вигляду. Широкі колісні арки та масивні позашляхові шини з унікальним протектором свідчать про готовність до складних умов експлуатації

Ще однією важливою особливістю є значно збільшений хід підвіски та “портальні мости” для додаткового кліренсу. Ці компоненти роблять Q6 e-tron Offroad готовим до підкорення навіть найважчих рельєфів
Технічні інновації: електрика та потужність
За офіційними даними, концепт оснащений повністю електричним приводом та системою повного приводу. Найбільша увага прикута до нових “портальних мостів”, які, ймовірно, забезпечують виняткові позашляхові характеристики. Поки що Audi не розкрила повні технічні деталі, але можна припустити, що концепт базується на одній із високопродуктивних версій Q6 Sportback e-tron

Наприклад, серійна модель SQ6 Sportback e-tron має два електромотори загальною потужністю 510 к.с. (380 кВт), що дозволяє розганятися до 100 км/год лише за 4,3 секунди. Її запас ходу складає 607 км, що для електромобілів є вражаючим результатом. Якщо Audi планує адаптувати концепт для реального використання, такі параметри будуть досить конкурентними
Майбутнє позашляхових перегонів
Хоча Q6 e-tron Offroad позиціонується як концепт, це не виключає можливості його участі у змаганнях. Наприклад, у категорії Dakar Stock, яка вимагає використання серійних автомобілів. Водночас, довгі етапи ралі-рейдів можуть стати викликом для електромобілів через обмеження запасу ходу

Інші виробники вже заявляють про свої плани участі у таких змаганнях. Наприклад, Land Rover оголосив про розробку змагального автомобіля на базі Defender Octa потужністю 626 к.с. Чи зможе Audi відповісти аналогічним кроком? Це поки залишається загадкою, але потенціал у Q6 e-tron Offroad безсумнівно є