Тарифи ЄС на китайські електромобілі обійдуться Китаю в $4 млрд
ЄС може вдарити по китайських електромобілях тарифами до 20%, натомість Пекін погрожує вжити заходів у відповідь
Дослідження, проведене Інститутом світової економіки в Кілі, прогнозує, що якщо ЄС обкладе китайський імпорт електромобілів 20%-ми тарифами, то втрати Китаю на їх імпорті в Євросоюз складуть близько $3,8 млрд, що еквівалентно приблизно 125 тисячам автомобілів. Щоб компенсувати це, продажі електромобілів місцевого виробництва можуть зрости на $3,3 мільярда
Європейська комісія завершує розслідування щодо того, чи отримували китайські виробники електромобілів несправедливі державні субсидії, і повинна повідомити китайським експортерам, чи будуть введені тарифи, вже до кінця червня. Очікується, що тарифи призведуть до збільшення витрат для покупців – тут нічого нового
«Підвищення цін на електромобілі обумовлено тим, що виробництво в ЄС значно дорожче, ніж у Китаї, через вищі ціни на енергію та матеріали і, перш за все, значно вищі витрати на робочу силу, – сказав дослідник торгівлі з Кільського інституту Юліан Хінц. «Однак це аж ніяк не означає, що європейські автовиробники заповнять цю прогалину, оскільки китайські виробники, такі як BYD, також можуть задовольнити місцевий попит за допомогою нових заводів в Європі»
Моделювання Кіля не враховує жодних заходів у відповідь, які може вжити Китай, якщо ЄС оголосить про нові тарифи. Китай заявив, що може запровадити тарифи до 25% на автомобілі з великими ДВЗ, що може вплинути на багатьох європейських автовиробників, включаючи Mercedes-Benz та BMW
BYD може стати одним з найбільших китайських виробників електромобілів в Європі. Автовиробник вже працює над своїм першим заводом з виробництва електромобілів в Європі в Угорщині, а минулого місяця він повідомив, що вивчає можливість будівництва другого заводу на континенті. Ключовою частиною європейської експансії BYD буде запуск місцевої версії Seagull