Туреччина зацікавлена в будівництві заводів BYD та Chery

20.05.2024
Туреччина зацікавлена в будівництві заводів BYD та Chery — photo 9549

Туреччина входить до Європейського союзу, і на відміну від Старого світу, не має власних сильних автовиробників, тому й зацікавлена в китайських інвестиціх. Зокрема, уряд країни фактично запрошує BYD та Chery збудувати заводи з виробництва електромобілів. Звісно, китайці цьому тільки раді, адже таким чином вони зможуть легше проникнути на заможні ринки ЄС 

Міністр промисловості й технологій Туреччини Фатіх Качір нещодавно підтвердив, що уряд веде переговори не тільки з BYD і Chery, але також з SAIC та Great Wall. «Ми хотіли б завершити переговори якомога швидше. Ми пройшли довгий шлях з обома компаніями”, – сказав він

Туреччина зацікавлена в будівництві заводів BYD та Chery — photo 2
BYD Shark

Будівництво заводів у Туреччині може бути надзвичайно вигідним для китайських автовиробників, оскільки Туреччина має угоду про митний союз з Європейським Союзом. Електромобілі також добре продаються на місцевому ринку, і в 2023 році на них припадало 7,5% всіх продажів нових автомобілів, а в 2032 році ця цифра, за прогнозами, підскочить до 30,4%

Керуючий директор BYD Europe Майкл Су нещодавно заявив, що компанія зацікавлена у другому європейському заводі, який би підтримував завод, що будується в Угорщині. Bloomberg зазначає, що додаткові європейські інвестиції можуть допомогти китайським компаніям уникнути потенційних тарифів, під які вони можуть потрапити після розслідування ЄС щодо державних субсидій, які вони отримували

Крім того, Туреччина має намір ввести додаткове мито в розмірі 40% на електромобілі, вироблені в Китаї, в спробі захистити свого єдиного місцевого виробника електромобілів TOGG

Туреччина зацікавлена в будівництві заводів BYD та Chery — photo 3
Togg T10X

Качір додав, що якщо китайський автовиробник вирішить відкрити новий автомобільний завод у Туреччині, це принесе з собою «привілейовані можливості для інвестицій у виробництво акумуляторів»

Складальний завод BYD в Угорщині зможе виробляти приблизно 200 000 автомобілів на рік. Хоча це й багато, але буде недостатньо, якщо компанія хоче досягти своєї мети – стати провідним виробником електромобілів у Європі до 2030 року. Будівництво заводу в Туреччині може стати привабливим варіантом через розташування країни, що з’єднує Азію та Європу

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK