Telo MT1: електричний міні-пікап, який може змінити ринок
Компактність, потужність та доступність: що пропонує Telo?
Світ електромобілів стрімко змінюється, і майбутнє галузі більше не за розкішними седанами преміум-класу. Покупці дедалі більше шукають доступніші та практичніші моделі, здатні виконувати завдання традиційних авто з ДВЗ. На цій хвилі з’являються нові амбітні стартапи, і одним із найцікавіших є Telo Trucks. Ця каліфорнійська компанія розробила MT1 – електричний пікап, який поєднує компактні розміри, потужність та інноваційний дизайн




Головна особливість Telo MT1 – це розміри
Його довжина не перевищує Mini Cooper, але завдяки унікальному компонуванню простору він здатний запропонувати рівень внутрішнього простору на рівні Toyota Tacoma. При стартовій ціні $41 520 у базовій версії він позиціонується як доступніший та більш універсальний варіант у порівнянні з великими електропікапами

Ще одним підтвердженням серйозності цього проєкту є його фінансові та технологічні партнери. Серед інвесторів та радників Telo Trucks – засновники Tesla Мартін Еберхард і Марк Тарпеннінг, а також колишній топ-менеджер Nissan і Aston Martin Енді Палмер. Це означає, що компанія не просто створює черговий концепт, а дійсно прагне реалізувати революційний електромобіль

Технічні характеристики та унікальні рішення
Telo MT1 відрізняється інноваційною компоновкою, що дозволяє максимально використовувати кожен сантиметр автомобіля. Попри компактний кузов, модель має 5-футове (1,52 м) вантажне відділення, яке може подовжуватись до 8 футів (2,44 м) завдяки складній задній перегородці (подібній до GMC Sierra EV). Це дозволяє перевозити довгі предмети, а також використовувати пікап у різних сценаріях – від перевезення будівельних матеріалів до транспортування спортивного спорядження

Щодо технічних характеристик, MT1 пропонує кілька конфігурацій:
- Базова версія оснащена одним електродвигуном (300 к.с., 4,5 с розгону від 0 до 96 км/год), батареєю на 77 кВт-год і запасом ходу 260 миль (418 км);
- Просунута версія пропонує батарею 106 кВт-год, запас ходу 350 миль (560 км) та потужність 500 к.с. (3,5 с розгону від 0 до 96 км/год)
Максимальна швидкість зарядки – 250 кВт, що дозволяє швидко (за півгодини від 10% до 80%) поповнювати запас ходу на станціях DC Fast Charger. Це можливо завдяки 400-вольтовій архітектурі та високоякісній акумуляторній хімії

Telo MT1 також може похвалитися вантажопідйомністю до 1700 фунтів (770 кг) і буксирувальною здатністю 6600 фунтів (3000 кг). Такі характеристики роблять його ідеальним варіантом для міських перевезень та активного відпочинку, хоча він не призначений для довготривалого буксирування важких вантажів

Telo Trucks вже має перший передсерійний прототип, який зараз проходить випробування
Виробничий процес допомагає налагодити компанія Aria Group, яка спеціалізується на електромобілях та рестомодах. Важливо й те, що Telo використовує стандартні силові агрегати від перевірених постачальників – це полегшить масштабувати виробництво

Втім, виклики для нового стартапу очевидні
Автомобільна індустрія має довгу історію невдалих спроб запустити нові компанії, а економічна ситуація ускладнює залучення інвестицій у капіталомісткі проєкти. Однак, якщо Telo зможе виконати свої обіцянки щодо характеристик і ціни, він може знайти нішеву аудиторію серед покупців, які шукають компактний і функціональний електропікап

Telo Trucks планує запустити обмежене виробництво вже наступного року, а далі – масштабувати виробництво через контрактного виробника. Якщо їм це вдасться, Telo MT1 може стати тією самою альтернативою великим пікапам, якої так довго чекали на ринку електромобілів