Tesla Cybertruck програв Model X за дальністю буксирування?
Tesla вже давно рекламує можливості Cybertruck, відзначаючи його здатність буксирувати 5 тон на бездоріжжі
Нещодавно Bowlus, виробник високоякісних причепів, зробив власний тест на буксирування серед Tesla Cybertruck та Model X, і результати виявились неочевидними
Генеральний директор Bowlus Женева Лонг (Geneva Long) опублікувала на LinkedIn результати випробувань компанії, в яких Model X продемонструвала кращі показники запасу ходу в реальних умовах під час буксирування причепа Bowlus Volterra, дружнього до електромобілів, який важить півтори тони. Позашляховик подолав 71% від свого 530-кілометрового запасу ходу, або 378 км, тоді як двомоторний Cybertruck проїхав лише 258 км, або 47% від заявленого Tesla 550-кілометрового запасу ходу. Буксирувальна здатність – це одне, але невтішні показники запасу ходу означають, що тягнути причіп на більш-менш значну відстань буде проблематично
Справедливості заради, слід зазначити, що показники Cybertruck не виходять за межі буксирувальних тестів, проведених з електромобілями інших автовиробників, включаючи Rivian R1T та Ford F-150 Lightning. Тим не менш, цікаво, що майже десятирічна Model X показала набагато кращі результати. Bowlus не пояснив, чому так сталось, хоча серед змінних є той факт, що сам Cybertruck на півтори тони важчий за Model X
Після опублікованих Bowlus результатів тесту, з’явилося багато повідомлень, в яких стверджується, що Cyberturck також страждає від безлічі проблем, характерних для першопрохідців. Деякі власники стверджують, що їхні вантажівки розрядились за лічені хвилини після доставки, тоді як інші пишуть у соціальних мережах про сумнівну якість збірки тощо
Ефектна зовнішність інноваційного електричного пікапу поки що не виправдовує його космічну ціну, проблеми з іржею, не завжди зручним вантажним відсіком та іншими практичними проблемами. Тобто, поки що Cybertruck більше виглядає як дорога іграшка ніж практичний робочий інструмент