Витрати на технічне обслуговування та ремонт часто є критично важливим фактором для потенційних покупців, оскільки вони можуть суттєво вплинути на їхній бюджет. В останньому щорічному опитуванні, проведеному журналом Consumer Reports, учасників попросили поділитись своїми витрати на технічне обслуговування (включаючи заміну масла, шин тощо) та ремонт за попередні 12 місяців, за винятком витрат, пов’язаних з ремонтом після ДТП
У цьому дослідженні Tesla виявилася найменш дорогим брендом в обслуговуванні протягом 10-річного періоду володіння. Однак важливо зазначити, що це дослідження не враховує потенційну вартість заміни акумуляторів, що може суттєво змінити оцінку
Американські бренди домінують у списку найдешевших в плані витрат на технічне обслуговування і ремонт, посівши чотири з п’яти перших місць. І навпаки, Land Rover виявився найдорожчий в обслуговуванні брендом, за яким, що не дивно, слідують німецькі автовиробники преміум-класу
Загалом, Consumer Reports виявив, що нові автомобілі зазвичай потребують дуже мало уваги в перші кілька років володіння, на які поширюється типова трирічна гарантія. Однак витрати на обслуговування можуть значно зростати з віком автомобіля, особливо якщо мова йде про розкішні моделі європейських брендів
Згідно з результатами, середньостатистична Tesla коштує лише $580 на утримання протягом перших п’яти років і $4035 протягом перших 10 років, що робить її лідером списку, випереджаючи Buick і Toyota. Це далеко від відповідних цифр для середньостатистичного Land Rover, який коштує $4250 за перші п’ять років і колосальні $19 250 за перші 10 років, що легко ставить його в самий кінець списку
Слід зазначити, що єдиний автомобіль Tesla, який продається досить довго, щоб потрапити в десятирічне дослідження, – це Model S. Крім того, Tesla – єдиний бренд у списку, який пропонує виключно електромобілі, що підтверджує теорію про те, що моделі з ДВЗ дорожчі в обслуговуванні, адже вони мають більше рухомих частин
З іншого боку, потенційна заміна батареї Tesla, яка коштує від $10 000 до $20 000 залежно від моделі і відбувається поза межами гарантії, може легко переважити потенційні переваги порівняно з автомобілями з бензиновим двигуном. На щастя, більшість акумуляторів електромобілів мають витримувати понад 300 000 км пробігу без значних проблем з деградацією
А як щодо ремонту після зіткнення?
Тут картина не зовсім райдужна для Tesla. Хоча Consumer Reports визнав їх найдешевшими в обслуговуванні, ремонт Tesla після зіткнення значно дорожчий порівняно з іншими електромобілями та бензиновими автомобілями. Ця розбіжність значною мірою пов’язана з високотехнологічними характеристиками, дефіцитом запчастин на вторинному ринку та тенденцією до того, що після аварій Tesla зазвичай визнають тотальними і списують – це вигідніше для страхових компаній
Саме тому компанія Hertz нещодавно відмовилась від автопарку Tesla Model 3. Однак ця проблема в першу чергу пов’язана з вищою частотою пошкоджень серед водіїв електромобілів, які користуються каршерінгом, порівняно зі звичайними власниками електромобілів
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі