Tesla відмовилася від найдешевшої версії Cybertruck — photo 55986

Tesla відмовилася від найдешевшої версії Cybertruck

16.09.2025
2 хвилини на прочитання

Tesla знову повторила знайомий сценарій: компанія спочатку пропонує більш доступну базову версію своєї моделі, але згодом тихо знімає її з виробництва. Цього разу під ніж потрапив Cybertruck Long Range Rear-Wheel Drive — задньопривідний пікап з одним електромотором, який став найдешевшою пропозицією в лінійці

Базовий варіант з’явився у квітні 2024 року з цінником від $69 990 і запасом ходу близько 560 км. Він мав найбільшу дальність пробігу серед усіх версій Cybertruck, але поступався у потужності та можливостях буксирування. Максимальна маса причепа становила 3400 кг проти майже 5000 кг у дорожчих повнопривідних версій, а вантажопідйомність була знижена з 1133 кг до 910 кг

Tesla відмовилася від найдешевшої версії Cybertruck — photo 2

Щоб зменшити собівартість, Tesla зробила кілька компромісів у комплектації 

Одномоторний Cybertruck не отримав електроприводу кришки багажника, розеток на 120/240 В для живлення інструментів чи техніки, а також поступався у зручності салону. Замість 15 динаміків у ньому була лише 7-канальна аудіосистема, сидіння мали тканинну оббивку замість шкіряної, а заднім пасажирам не пропонувався окремий сенсорний екран

На перший погляд, така версія могла стати привабливою для тих, хто хотів отримати максимальний запас ходу за мінімальну ціну. Але попит, схоже, виявився надто низьким. Tesla не дала жодних пояснень щодо зняття моделі з продажу, однак головна причина очевидна: більшість покупців віддають перевагу повнопривідним версіям, які хоч і дорожчі, але пропонують більше потужності, можливостей і престижу

Tesla відмовилася від найдешевшої версії Cybertruck — photo 3

Тепер базова ціна Cybertruck стартує від $79 990 за двомоторну повнопривідну версію 

Топова модифікація Cyberbeast коштує вже $114 990. Для порівняння: коли Tesla вперше презентувала Cybertruck у 2019 році, Ілон Маск обіцяв вдвічі нижчу стартову ціну – від $39 900. Це ще раз підкреслює, наскільки змінилася стратегія компанії та наскільки зросли витрати на виробництво

Тим, хто планував купити найдоступніший Cybertruck, тепер доведеться або шукати його на вторинному ринку, або викласти щонайменше на $10 000 більше, щоб сісти за кермо повнопривідної версії

Читати далі

Схожі записи
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя  З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]

2 Жовтня 2025
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB — photo 58165
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження

Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду  […]

2 Жовтня 2025
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження — photo 58155
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя  З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]

2 Жовтня 2025
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB — photo 58165
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження

Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду  […]

2 Жовтня 2025
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження — photo 58155
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK