Топ-10 найкращих масових EV за версією J.D. Power
Цього року в топ масових електромобілів увійшли Mini Cooper Electric і Ford Mustang Mach-E
Минулого року продажі електромобілів були кращими, ніж будь-коли. Компанія J.D. Power (J.D. Power and Associates – американська компанія, заснована 1968 року Джеймсом Девідом Пауером, яка надає глобальний маркетингово-інформаційний сервіс) виявила, що не дуже зручна зарядка залишається важливою проблемою для власників електромобілів в США, і зазначила, що цей досвід стає все гіршим.
У своєму дослідженні під назвою “Досвід володіння електромобілями у 2024 році” компанія також визначила електромобілі преміум-класу та мас-маркету з найкращим досвідом володіння. Найкращим вибором серед масових, або точніше сказати недорогих, електромобілів найкращим став Mini Cooper Electric (зауважте, що нова версія, вперше створена як суто EV, вже не за горами)
J.D. Power зазначає, що загальний показник індексу EVX вимірює задоволеність власників електромобілів та включає 10 факторів:
- доступність громадських зарядних станцій;
- запас ходу;
- вартість володіння;
- задоволення від водіння;
- зручність зарядки в домашніх умовах;
- дизайн інтер’єру та екстер’єру;
- безпека та технологічні особливості;
- досвід обслуговування;
- точність заявленого запасу ходу акумулятора;
- якість танадійність транспортного засобу
Топ-10 електромобілів масового ринку за версією J.D. Power:
- Mini Cooper Electric: 770 балів
- Ford Mustang Mach-E: 764
- Hyundai Ioniq 6: 759
- Kia EV6: 739
- Nissan Ariya: 739
- Chevrolet Bolt EUV: 738
- Chevrolet Bolt EV: 733
- Hyundai Ioniq 5: 727
- Kia Niro EV: 706
- Ford F-150 Lightning: 704
Висновки J.D. Power щодо досвіду зарядки електромобілів підтверджують прагнення автовиробників приєднатися до мережі зарядних станцій Tesla Supercharging. Дослідження показало, що задоволеність власників досвідом зарядки електромобілів низька і продовжує погіршуватися: респонденти оцінили доступність громадських зарядних станцій на 32 бали нижче, ніж рік тому
Хоча з зарядками є певний безлад, у масових електромобілів є привід для святкування. Компанія J.D. Power виявила, що 11 з 14 брендів, які увійшли до рейтингу, перевершили преміум-бренди за якістю. Це свідчить про те, що мінімізація проблем є ключовим кроком для успіху на ринку електромобілів. Цікаво, що дослідження показало, що власники електромобілів, які вперше придбали електромобіль, менш схильні терпіти дискомфорт, ніж ті, хто має два або більше електромобілів. Вони також частіше заявляли, що при наступній покупці віддадуть перевагу автомобілю з ДВЗ
Дослідження також проілюструвало деякі проблеми, з якими стикаються гібриди: респонденти повідомили про нижчу задоволеність, ніж у випадку з бензиновими або електричними автомобілями. Вони не забезпечують найкращої економії пального, якщо їх не заряджати, а вищі ціни роблять їх менш привабливими на початковому етапі, ніж гібриди або бензинові моделі