Mini готується представити свою нову лінійку JCW цієї осені, але Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю випередило їх. Як завжди, вони опублікували фотографії та технічні характеристики новинки задовго до запланованої презентації
Китайська влада показала Mini Cooper JCW E напередодні його дебюту цієї осені
Серійна модель, попередньо представлена прототипом John Cooper Works E PROtotype, має знайомий дизайн, в якому домінує повністю закрита решітка радіатора з логотипом JCW і картатим прапором. В іншому місці – спортивний центральний повітрозабірник, а також вертикальні повітряні завіси

Спортивний стиль продовжується і ззаду, де видно агресивні бічні спідниці та аеродинамічно оптимізовані 18-дюймові колісні диски. Хоча задня частина значною мірою повторює кузов, варіант JCW відрізняється унікальним бампером з пофарбованим дифузором. Ми також бачимо більш високі відбивачі і не менше трьох значків JCW
Електричний хетч може похвалитися агресивним дизайном та широким спектром опцій кастомізації

Хоча на задніх дверцятах є мотив картатого прапора, це, ймовірно, опція. Зображення також дозволяють припустити, що автомобіль буде пропонуватися з смугами на капоті, контрастними ковпачками дзеркал, панорамним дахом і багатобарвним дахом
У переліку MIIT мало інформації про технічні характеристики, але зафіксовано, що модель матиме літій-іонну батарею, а також електродвигун потужністю 255 к.с. (190 кВт). Для порівняння, Cooper E має 181 к.с. (135 кВт), а Cooper SE – 215 к.с. (160 кВт)

За прискорення відповідає електромотор потужністю 255 к.с., який дозволяє досягти 200 км/год
Завдяки додатковій потужності, JCW Electric масою 1670 кг зможе розвинути максимальну швидкість 200 км/год. Це трохи швидше, ніж у британського Cooper SE, а схожа споряджена маса дозволяє припустити, що версія JCW може мати акумуляторну батарею ємністю 49,2 кВт-год. Вона забезпечує запас ходу за WLTP до 401 км, але «правильна» їзда на JCW, звісно, значно скоротить заявлену цифру
Читати далі
Схожі записиКомпанія Factorial Energy заявляє про готовність вивести нову технологію на ринок у 2027 році Твердотільна батарея Factorial вже показала себе у реальних умовах. Модифікований Mercedes EQS із такими акумуляторами у вересні подолав понад 1200 км без зупинок і навіть мав залишок заряду. Mercedes прямо називає ці батареї технологією, здатною змінити правила гри. Самі елементи живлення […]
26 Грудня 2025
Коли одного разу користуєшся цифровим ключем, повернення до звичайного брелока вже не здається логічним. Такі технології давно мали б бути звичайною опцією у нових автомобілях. Компанія GM нарешті робить крок у цьому напрямку і запрошує вибраних власників електромобілів протестувати нову функцію GM запускає тестування Digital Key для власників електромобілів Tesla ще у 2017 році запровадила […]
26 Грудня 2025
Електровелосипеди сприймаються як простий і зручний транспорт, однак принцип роботи їхніх моторів майже не змінювався багато років. У галузі давно існувала «аксіома» про неможливість рекуперативного гальмування на більшості електробайків, особливо на моделях з популярними редукторними мотор-колесами. Компанія Charge продемонструвала інший підхід і довела на практиці, що навіть звичайні хаб-мотори (електродвигун, який вбудований прямо у колесо […]
26 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі