Японські автовиробники є одними з найбільш затятих опонентів урядової кліматичної політики США, а Toyota вкотре була визнана автомобільною компанією, що найбільше бореться проти законів, які запроваджують обмеження на викиди парникових газів та зобов’язують до використання електромобілів
Найнижчий бал у новому дослідженні кліматичної політики InfluenceMaps отримали бренди Suzuki, Mazda та Toyota, які, як повідомляється, виступали за послаблення кліматичної політики в Австралії, Індії та США, а також просували слабші кліматичні правила, які не відповідають науково обґрунтованим обмеженням
Toyota відкрито виступає проти політики, яка підтримує повністю електричні транспортні засоби як єдиний шлях до здорового довкілля, стверджуючи, що постачання доступних матеріалів для акумуляторів робить гібриди кращим варіантом. Тому вона підтримувала політиків, які скептично ставляться щодо зміни клімату, що розлютило деяких інвесторів
«Хоча продажі електромобілів продовжують зростати в усьому світі, негативна пропаганда відсталих автовиробників, особливо в Японії, з метою захисту своїх інвестицій у забруднюючі технології двигунів внутрішнього згоряння, залишається однією з найбільших перешкод для науково обґрунтованої кліматичної політики», – сказав Бен Юр’єв, директор InfluenceMap
Автовиробник отримує двійку за показником залучення до кліматичної політики, але Toyota в цьому не єдина. InfluenceMap виявив, що багато автовиробників відмивають свій імідж шляхом лобіювання через галузеві групи, такі як Альянс автомобільних інновацій у США та Федеральна палата автомобільної промисловості в Австралії, яким вдалося пом’якшити нещодавно оголошену кліматичну політику у своїх країнах
В результаті жоден автовиробник не отримав оцінку вище B, згідно з InfluenceMap, а якщо не брати до уваги Tesla, жоден бренд не отримав вище C. Тим часом, за даними аналітичного центру, лише три з 15 проаналізованих компаній знаходяться на шляху до виробництва достатньої кількості «зелених» транспортних засобів, щоб уникнути кліматичної катастрофи: Tesla, Mercedes та BMW
За даними InfluenceMap, щоб відповідати оновленому плану Міжнародного енергетичного агентства щодо підвищення температури на 1,5 градуса Цельсія та уникнути найгірших наслідків зміни клімату, до 2030 року 66% автомобілів повинні бути повністю електричними, працювати на водневих паливних елементах або бути гібридами, що підключаються до електромережі. Виходячи з поточних тенденцій виробництва, до цієї дати лише 53% транспортних засобів у світі будуть належати до однієї з цих категорій
Читати далі
Схожі записиКомпанія Smart, яка сьогодні відома переважно як виробник електричних SUV для китайського ринку, може повернути на ринок один зі своїх найяскравіших автомобілів — легендарний родстер. Через 20 років після зникнення моделі Smart Roadster, представники бренду заговорили про можливе відродження компактного спортивного авто, яке поєднувало драйв і унікальний стиль Електричний родстер може знову з’явитися у продажу […]
18 Червня 2025Новинка має повністю закритий кузов з ножицеподібними дверима Чотири колеса забезпечують підвищену стабільність у порівнянні з класичними двоколісними транспортними засобами. Завдяки інноваційному механізму нахилу корпус новинка може кренитися до 35 градусів у поворотах, що надає йому унікальної динаміки Ширина транспортного засобу становить лише 790 мм Таким чином, ÆMotion на 300 мм вужчий за вже знятий […]
18 Червня 2025Компанія Honda відкриває новий напрям у сфері мікромобільності, представивши електричний квадроцикл Fastport eQuad Він розроблений для доставок на останній милі у містах Європи та Північної Америки. Незвичний за формою, але практичний та функціональний, eQuad має стати відповіддю на потреби сучасної логістики — швидкі та екологічні перевезення невеликих вантажів у щільному міському середовищі Модель буде представлена […]
18 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі