Уряд Японії схвалив плани Toyota з виробництва твердотільних акумуляторів
У плані зазначено, що Toyota розпочне виробництво твердотільних батарей у 2026 році, хоча початкове нарощування виробництва буде повільним
Очікується, що Toyota стане одним з перших у світі автовиробників, який випустить пасажирський автомобіль на твердотільних батареях. Компанія говорила про свої твердотільні цілі протягом багатьох років, але тепер її плани почати будувати електромобілі з цією технологією батарей були затверджені Міністерством економіки, торгівлі та промисловості Японії, а офіційний початок виробництва запланований на 2026 рік
Початкове виробництво буде дуже обмеженим, але воно буде нарощуватися протягом 2027 і 2028 років, хоча все ще можуть бути проблеми, які знову відкладуть його. Однак фактичне масове виробництво планується на “2030 рік і далі”, згідно з повідомленням на Toyota Times
У нещодавньому прес-релізі, опублікованому Toyota, виробник заявляє, що почне виробництво твердотільних батарей “починаючи з 2026 року” і що це буде відбуватися “поступово”. За допомогою батареї нового покоління (яка буде створена двома третіми сторонами для Toyota) компанія хоче досягти річного виробничого показника в 9 гігават-годин, хоча ця сукупна цифра буде досягнута з часом
У планах – виробництво як твердотільних, так і нових високоефективних акумуляторів в Японії, хоча й зазначається, що це “обладнання є трудомісткою галуззю, яка потребує масштабних інвестицій у значні об’єкти. Для підтримки та вдосконалення виробничих потужностей і технологій в японській акумуляторній промисловості, яка включає в себе галузі обладнання та виробництва спеціальних матеріалів, надається державна підтримка”
Нові твердотільні батареї від Toyota обіцяють значно швидший час заряджання (від розрядженого до повного заряду приблизно за 10 хвилин) та запас ходу до 1000 км за стандартом WLTP, який згодом буде збільшено до 1200 км. Виробник спочатку оголосив, що збирається випустити транспортний засіб на твердотільних батареях у 2020 році, але це так і не відбулося, і Тойота заявила, що почекає прориву, який зробить їх виробництво можливим
У червні 2023 року компанія оголосила про прорив, який, за її словами, збільшив теоретичний запас ходу цих батарей на 20% до понад 1200 км. Також раніше повідомлялося, що перший серійний автомобіль Toyota на твердотільних батареях буде гібридом, а не повним електромобілем. Це має сенс, оскільки твердотільна батарея для електромобіля значно підвищила б його вартість, тоді як менша батарея для гібрида не так сильно вплинула б на його загальну вартість
Toyota – не єдиний автовиробник, який планує встановлювати твердотільні батареї в електромобілях, щоб скористатися всіма їхніми перевагами. Компанія MG, що належить SAIC, заявляє, що випустить свій перший серійний автомобіль на твердотільних батареях у 2025 році. Інший бренд SAIC, IM Motor, вже представив L6, який має напівтвердотільний акумулятор ємністю 133 кВт-год, що обіцяє забезпечити запас ходу до 673 км у китайському тестовому циклі CLTC. Заряджання батареї протягом 12 хвилин збільшує запас ходу на 400 км
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі