Toyota починає виробництво твердотільних батарей у 2026 році 

10.09.2024
Toyota починає виробництво твердотільних батарей у 2026 році  — photo 17885

Уряд Японії схвалив плани Toyota з виробництва твердотільних акумуляторів

У плані зазначено, що Toyota розпочне виробництво твердотільних батарей у 2026 році, хоча початкове нарощування виробництва буде повільним

Очікується, що Toyota стане одним з перших у світі автовиробників, який випустить пасажирський автомобіль на твердотільних батареях. Компанія говорила про свої твердотільні цілі протягом багатьох років, але тепер її плани почати будувати електромобілі з цією технологією батарей були затверджені Міністерством економіки, торгівлі та промисловості Японії, а офіційний початок виробництва запланований на 2026 рік

Toyota починає виробництво твердотільних батарей у 2026 році  — photo 2

Початкове виробництво буде дуже обмеженим, але воно буде нарощуватися протягом 2027 і 2028 років, хоча все ще можуть бути проблеми, які знову відкладуть його. Однак фактичне масове виробництво планується на “2030 рік і далі”, згідно з повідомленням на Toyota Times

У нещодавньому прес-релізі, опублікованому Toyota, виробник заявляє, що почне виробництво твердотільних батарей “починаючи з 2026 року” і що це буде відбуватися “поступово”. За допомогою батареї нового покоління (яка буде створена двома третіми сторонами для Toyota) компанія хоче досягти річного виробничого показника в 9 гігават-годин, хоча ця сукупна цифра буде досягнута з часом

У планах – виробництво як твердотільних, так і нових високоефективних акумуляторів в Японії, хоча й зазначається, що це “обладнання є трудомісткою галуззю, яка потребує масштабних інвестицій у значні об’єкти. Для підтримки та вдосконалення виробничих потужностей і технологій в японській акумуляторній промисловості, яка включає в себе галузі обладнання та виробництва спеціальних матеріалів, надається державна підтримка”

Toyota починає виробництво твердотільних батарей у 2026 році  — photo 3

Нові твердотільні батареї від Toyota обіцяють значно швидший час заряджання (від розрядженого до повного заряду приблизно за 10 хвилин) та запас ходу до 1000 км за стандартом WLTP, який згодом буде збільшено до 1200 км. Виробник спочатку оголосив, що збирається випустити транспортний засіб на твердотільних батареях у 2020 році, але це так і не відбулося, і Тойота заявила, що почекає прориву, який зробить їх виробництво можливим

У червні 2023 року компанія оголосила про прорив, який, за її словами, збільшив теоретичний запас ходу цих батарей на 20% до понад 1200 км. Також раніше повідомлялося, що перший серійний автомобіль Toyota на твердотільних батареях буде гібридом, а не повним електромобілем. Це має сенс, оскільки твердотільна батарея для електромобіля значно підвищила б його вартість, тоді як менша батарея для гібрида не так сильно вплинула б на його загальну вартість

Toyota – не єдиний автовиробник, який планує встановлювати твердотільні батареї в електромобілях, щоб скористатися всіма їхніми перевагами. Компанія MG, що належить SAIC, заявляє, що випустить свій перший серійний автомобіль на твердотільних батареях у 2025 році. Інший бренд SAIC, IM Motor, вже представив L6, який має напівтвердотільний акумулятор ємністю 133 кВт-год, що обіцяє забезпечити запас ходу до 673 км у китайському тестовому циклі CLTC. Заряджання батареї протягом 12 хвилин збільшує запас ходу на 400 км

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK