Toyota вже давно в лідерах гібридної революції, але на цьому японський гігант зупинятись не збирається. У найближчі два роки бренд планує масштабне електричне розширення на ринку Північної Америки — щонайменше сім нових електрокарів від Toyota та Lexus з’являться в США до середини 2027 року. Частина з них вироблятиметься безпосередньо в Америці, а надлишки — експортуватимуть у країни з активним попитом на електротранспорт
Сім нових моделей — від кросоверів до великих SUV
У лінійці Toyota з’явиться оновлений кросовер bZ4X (тепер просто bZ), позашляхова версія bZ Woodland, новий C-HR та трирядний електро-SUV. Lexus, зі свого боку, розширить електричну гаму кросовером RZ, новим електричним седаном ES та повнорозмірним преміальним кросовером
Особливої уваги заслуговують великі трирядні електрокросовери від обох брендів — їх складатимуть безпосередньо в США, на заводах у Джорджтауні (Кентуккі) та Прінстоні (Індіана). Початок виробництва заплановано на 2026 рік. Вони конкуруватимуть з Kia EV9 та Hyundai Ioniq 9, які орієнтовані на сегмент сімейних електро-SUV
Toyota готує потужну інфраструктуру для електрифікації
У Toyota добре усвідомлюють ризики та темпи зростання ринку електрокарів у США. Компанія додає нову модель на завод лише тоді, коли впевнена в обсязі продажів не менше 100–150 тисяч авто на рік. Якщо ж внутрішній попит виявиться нижчим за очікування, Toyota планує експортувати надлишки в Європу, Канаду та інші перспективні ринки
Як зазначає Купер Еріксен, віцепрезидент з продуктового та стратегічного планування Toyota North America: «Ми щороку будемо продавати трохи більше і рости разом із ринком. Але також маємо думати про попит у Канаді, США, а надлишки спрямовувати в інші країни»
Акумулятори — власного виробництва у вражаючих обсягах
Щоб забезпечити незалежність від зовнішніх постачальників, Toyota будує власний завод з виробництва літій-іонних батарей у Північній Кароліні. Після запуску підприємство зможе випускати понад 30 гігават-годин щорічно — цього вистачить для 800 000 гібридів, 150 000 плагін-гібридів і 300 000 електромобілів
Це фундаментальна частина довгострокової стратегії, в межах якої Toyota прагне електрифікувати кожну модель у своєму портфелі вже цього року. Сьогодні близько 80% моделей Toyota та Lexus у США вже доступні у гібридній або повністю електричній версії
Toyota не готова віддати електричний ринок конкурентам
Наразі BEV-моделі (battery electric vehicles) складають лише 8% від усіх продажів автомобілів в США, однак Toyota прогнозує, що до 2030 року ця цифра подвоїться. Так, сьогодні електрокари частково «відкушують» продажі у гібридів, але в перспективі компанія не має наміру поступатися конкурентам в цьому сегменті
Читати далі
Схожі записиСеред електромобілів вже з’являються моделі, покликані нагадати про славне минуле бензинових автомобілів Саме таким є новий Renault 5 Monte Carlo Edition — електромобіль, створений як данина легендарному Clio Williams 1990-х років. Але, попри блискучий стиль і відсилки до славетних днів у ралі, під капотом — суцільне розчарування для шанувальників динаміки Спеціальна версія Renault 5 Monte […]
16 Липня 2025На автомобільному ринку США розпочалася справжня гонка за часом З 30 вересня 2025 року набирає чинності нове законодавство, яке скасовує федеральні податкові пільги на електромобілі. Це означає, що американці мають лише два з половиною місяці, аби скористатися чинною державною програмою, яка дозволяє заощадити до $7500 на купівлі нового електрокара або до $4000 на вживаному Цікаво, […]
16 Липня 2025Після трирічної паузи уряд Великої Британії вирішив знову запровадити програму субсидій на купівлю електромобілів Раніше вони діяли до 2022 року, але були скасовані через досягнення цілей — тоді вважалося, що ринок електромобілів на той момент уже став досить самостійним. Проте темпи електрифікації виявилися недостатніми, тож держава знову втручається у процес Згідно з новими умовами, покупці […]
16 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі