Honda оголосила про розробку нових твердоелектролітних батарей, які обіцяють змінити правила гри в індустрії електромобілів. Компанія заявляє, що до кінця цього десятиліття її електрокари зможуть проїжджати до 1000 км на одному заряді, а після 2040 року цей показник може зрости до 1250 км. Ці амбітні цілі супроводжуються технічними інноваціями, спрямованими на зменшення розмірів, ваги та вартості батарей
Революція у батареях: менші, легші, дешевші
Нові батареї Honda матимуть на 50% менший розмір, на 35% меншу вагу і будуть на 25% дешевшими у виробництві порівняно з сучасними літій-іонними акумуляторами. Використання твердого електроліту забезпечить вищий рівень безпеки та підтримку значно швидшої зарядки. Це дозволить зменшити вартість зарядки електромобіля, оптимізувавши витрати енергії
Крім того, такі батареї будуть менш схильними до перегріву та коротких замикань. Висока щільність енергії стане ключем до подолання “анксіозності заряду”, забезпечуючи більший запас ходу навіть для компактних моделей

Виклики на шляху до масового виробництва
Під час презентації в Японії Honda визнала, що прототипи батарей все ще занадто малі — їхній розмір потрібно збільшити у 100 разів, аби вони були придатними для використання у транспортних засобах. Для вирішення цієї проблеми компанія відкрила пілотну лінію виробництва, яка стартує наступного місяця. Основними викликами залишаються уникнення тріщин у керамічних сепараторах, запобігання утворенню дендритів у електроліті та підтримання низької вологості в приміщеннях
Honda використовує інноваційні підходи до вирішення цих питань. Наприклад, електроліт буде виготовлятися методом безперервного змішування, що у три рази швидше за традиційні процеси. Для зниження енерговитрат кожен етап виробництва ізолюється в кліматично контрольованих зонах

Конкуренція та перспективи
Honda — не єдиний гравець у гонці за створення ідеальної батареї. Toyota, Nissan, Stellantis, BMW та Volkswagen також працюють над технологією твердих електролітів, часто у партнерстві з іншими компаніями. Проте Honda планує стати лідером, використовуючи власні інновації, які дозволять зробити батареї економічно ефективними та придатними для масового виробництва
Президент Honda R&D Кейдзі Оцу наголосив, що твердоелектролітні батареї стануть “справжнім проривом” у світі електромобілів. Якщо компанія реалізує свої плани, це може суттєво змінити ринок, зменшити витрати на зарядку електромобілів та зробити їх більш доступними для широкого кола покупців
Honda впевнено просувається до своєї мети створити економічні, надійні та безпечні батареї нового покоління, які відкриють нову еру електротранспорту. Її досягнення можуть стати ключем до масового впровадження електромобілів у всьому світі
Читати далі
Схожі записиHyundai повернулася до ідеї мобільних роботів, яку представила чотири роки тому, і тепер показала серійний варіант у Токіо. Компанія розглядає його як частину майбутньої стратегії в робототехніці та логістиці. Невеликий робот отримав повну автономність і працює на основі штучного інтелекту, що дозволяє йому впевнено рухатися різними поверхнями й швидко адаптуватися до різних завдань У центрі […]
6 Грудня 2025
Новий AUDI E7X майже не схожий на моделі Audi, до яких Ви звикли. Він стане другим автомобілем під молодим китайським брендом AUDI й дебютує наступного року. Інформація про новинку просочилася після публікації фотографій у базі Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю Зовнішність серійної версії майже повторює концепт Передня частина E7X отримала закриту панель замість решітки […]
6 Грудня 2025
Subaru готує до виходу Trailseeker 2026 модельного року, електричний універсал-кросовер, який оцінюють у $39 995. Він дорожчий за оновлений Outback приблизно на п’ять тисяч, хоча пропонує помітно сучасніший підхід до дизайну, оснащення й динаміки Базова версія Premium має закриту передню панель і світлодіодну оптику. Кузов стоїть на 18-дюймових аеродинамічних дисках і піднімається над дорогою на […]
6 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі