«Електромобіль безпеки» Porsche Taycan Turbo GT має вдвічі більшу потужність, ніж боліди Формули E, які він веде позаду себе під жовтими прапорами, у випадках аварії чи іншої небезпеки під час перегонів
Formula E змінюється цього року, а разом з нею змінюється й підтримка автомобілів безпеки. Новий Porsche Taycan Turbo GT візьме на себе обов’язки автомобіля безпеки, починаючи з подвійної гонки в Берліні, яка відбудеться найближчими вихідними
Turbo GT – флагман оновленої лінійки Taycan і стоїть над Turbo S, який раніше виконував функції автомобіля безпеки у Формулі E. Він розвивв до 751 к.с. (560 кВт) під час наддуву, але з тих пір S була модернізована і видає до 764 к.с. (570 кВт) у звичайному режимі руху, а під час наддуву тимчасово забезпечувала 939 к.с. (700 кВт)

Цього більш ніж достатньо для більшості водіїв, але Taycan Turbo GT ще більш екстремальний, видаючи 777 к.с. (580 кВт) у стандартній конфігурації і до 1019 к.с. (760 кВт) протягом 10 секунд, коли активовано режим Attack Mode. Для цього потрібно натиснути на перемикач збоку від керма або потягнути за правий важіль перемикання передач
Porsche стверджує, що режим Attack Mode запозичений з системи, що встановлюється на гоночних автомобілях Formula E специфікації 99X, хоча Turbo GT значно перевершує потужність одномісних болідів. У звичайних гоночних ситуаціях гоночні автомобілі Gen3 генерують до 402 к.с. (300 кВт), але отримують поштовх до 469 к.с. (350 кВт) під час активації режиму Attack Mode на фінальній стадії гонки
Звичайно, формульні боліди набагато легші, ніж Taycan, маючи лише 840 кг з водієм проти 2290 кг Turbo GT без водія, хоча опціональний пакет Weissach дозволяє знизити ці цифри та додати більш агресивної аеродинаміки

Porsche поставлятиме два різних автомобілі безпеки: один – фіолетовий Sky Metallic з пакетом Weissach, а інший – повноцінний чотиримісний автомобіль, пофарбований у зелений металік. Обидва автомобілі оснащені сигнальними вогнями, вогнегасниками та засобами зв’язку, але одночасно на трасі перебуватиме лише один автомобіль
У цьому сезоні гоночні боліди Formula E вперше отримають Attack Charge, дебют якого був запланований на минулий рік. Також в наступному сезоні з’явиться швидший автомобіль Gen3 Evo, а вже у 2026 році на трасу вийдуть абсолютно нові гоночні автомобілі серії Gen4
Читати далі
Схожі записиКомпанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric Новий фронтальний […]
21 Жовтня 2025
Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі