Враховуючи, що кілька місяців тому Lotus Evija X встановив третій найшвидший час на трасі Нюрбургринг Нордшляйфе, можна було б подумати, що він з легкістю впорається з підйомом на пагорб під час Фестивалю швидкості в Гудвуді. Але це виявилося не так
Рекордний гіперкар потужністю 2011 к.с. нещодавно проїхав Нордшляйфе за 6:24
Цьогорічне свято автомобілів в Гудвуді нещодавно розпочалося, і Evija X був одним з хедлайнерів. Однак, після того, як купе вишикувалося на стартовій решітці, все швидко пішло шкереберть, і повністю електричний гіперкар врізався в тюки сіна майже одразу, як покинув стартову лінію
На відеозаписі інциденту видно, як водій Lotus на старті активно прогріває шини, як це часто буває в Гудвуді. Після того, як з’являються величезні клуби диму, елеткромобіль раптово вивертає вправо і врізається в захисну огорожу з сіна
Це не перший інцидент з електрокаром на фестивалі швидкості в Гудвуді
Хоча аварія сталася на відносно низькій швидкості, передня частина Lotus зазнала значних пошкоджень. Схоже, що весь передній обвіс був знищений разом з бампером і всіма аеродинамічними елементами, які мав автомобіль. Пошкодження не виглядають такими серйозними, як у електричного седану Hyundai RN22e, який розбився на минулорічних перегонах
Чи винен водій, чи щось пішло не так з повністю електричним гіперкаром?
Офіційна причина аварії не була названа, але в коментарях авторитетний автомобільний журналіст Гаррі Меткалф припускає, що вона була спричинена не помилкою, а скоріше проблемою з комп’ютерним програмним забезпеченням. Це дійсно звучить переконливо, враховуючи, що Evija X має чотири електродвигуни, і для того, щоб гіперкар потужністю 2011 к.с. вилетів з траси, достатньо лише невеликої перерва в роботі одного з цих моторів. Звичайно, є ймовірність того, що водій занадто сильно натиснув на педаль газу
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі