Новий Leaf офіційно стартував у Японії після своєї прем’єри у Північній Америці на початку року. Електричний фастбек-кросовер зберіг свій характер, проте отримав кілька особливостей, створених саме для внутрішнього ринку
Довжина японського Leaf становить 4360 мм — на 44 мм менше, ніж у версії для США. Як і європейський варіант, він не має жовтих покажчиків поворотів. Найдорожча версія вирізняється новими світлодіодними ліхтарями у формі літери Z, які надають задній частині автомобіля впізнаваного стилю
Салон оснащено двома 12,3-дюймовими екранами, але без великого 14,3-дюймового дисплея, який доступний у деяких версіях за кордоном. Водночас покупцям пропонують панорамний скляний дах із затемненням, потужну аудіосистему Bose Plus із десятьма динаміками та функцію Vehicle to Home (V2H), що дозволяє живити дім від батареї електромобіля
Фірмовий підрозділ Nissan Autech створив для Leaf особливий спортивний образ
Електромобіль отримав новий обвіс із алюмінієвими акцентами, які простягаються уздовж бокових вставок. Чорна решітка радіатора, сині денні вогні, характерні елементи на бампері та емблема Autech формують впізнаваний вигляд
Модель оснащена 19-дюймовими алюмінієвими дисками власного дизайну. Колірна гама включає Deep Ocean Blue із чорним дахом Super Black, варіант Prism White із Super Black або повністю чорне поєднання Midnight Black
Інтер’єр витримано у темних відтінках, з преміальними матеріалами й синіми акцентами. Сидіння прикрашено вишивкою Autech, у салоні — фірмові ремені безпеки та килимки. Навіть без подвійного широкого дисплея, як у деяких версіях для інших ринків, рівень оснащення залишається високим. Є підігрів задніх сидінь та інші зручності для холодного клімату
Японський Leaf наразі пропонується у двох комплектаціях — B7 X та B7 G
Обидві оснащені електродвигуном потужністю 215 к.с. і крутним моментом 355 Нм, який приводить у рух передні колеса. Варіант Autech має ту саму технічну базу, тому жодних змін у продуктивності чи керуванні не передбачено — уся увага зосереджена на дизайні
Батарея ємністю 78 кВт-год забезпечує запас ходу до 702 км за японським циклом WLTC, який традиційно показує оптимістичніші результати порівняно з європейським WLTP (приблизно 604 км) та американським EPA (близько 488 км)
Пізніше з’явиться версія початкового рівня B5 з меншою батареєю та нижчою потужністю, а також її виконання Autech — для тих, хто хоче стиль без переплати за технічні характеристики
Ціна на Nissan Leaf у Японії починається з ¥5 188 700 (приблизно $34 000) за комплектацію B7 X і сягає ¥5 999 400 ($39 300) за версію B7 G. Autech оцінено у ¥6 513 100 ($42 700), а додаткові опції можуть підняти ціну ще вище. Поставки по всій країні розпочнуться на початку 2026 року
Для порівняння, у США ціни залишаються доступнішими: базова версія S коштує $25 360, а топова Platinum+ — $38 990
Читати далі
Схожі записиЕлектромобіль, який поки що має просту робочу назву Electtrica, дебютує наступного року. А поки що Ferrari ділиться вражаючими попередніми характеристиками цієї нової моделі. З технічної точки зору, ці дані виглядають справді захопливо Архітектура та силова установка Electtrica спроєктована як гранд-турер, продовжуючи традицію моделі GTC4Lusso. Автомобіль матиме відносно коротку колісну базу — 116,5 дюймів (близько 296 […]
9 Жовтня 2025General Motors офіційно підтвердила, що нове покоління Chevrolet Bolt з’явиться у продажу у 2027 році за ціною від 29 990 доларів США, включно з доставкою. Модель збереже свою репутацію одного з найдоступніших електромобілів у США, адже лише трохи перевищує вартість базового Nissan Leaf 2026 модельного року Новий Bolt отримає літій-залізо-фосфатний акумулятор ємністю 65 кВт-год, який […]
9 Жовтня 2025У 2028 році компанія представить A4 e-tron — високотехнологічний електромобіль, який поєднає передові рішення з вишуканим дизайном Поки BMW готує електричну 3-ю серію i3, а Mercedes — оновлений C-клас EQ Tech, Audi поки не має у своєму асортименті доступного електричного седана. Але це зміниться з виходом A4 e-tron, який не лише відродить знайоме ім’я, а […]
9 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі