В Індії представили електричні кросовери Mahindra BE 6e та XEV 9e
Індійський автовиробник Mahindra презентував серійні версії електричних купе-кросоверів BE 6e та XEV 9e. Новинки дебютували через два роки після відповідних концептів, зберегли футуристичний дизайн та високотехнологічні функції. Планується, що електромобілі з’являться на ринку в 2025 році. Вони пропонуватимуть новий підхід до електромобілів в Індії, яка раніше асоціювалася переважно з доступними седанами та кросоверами
Вражаючий дебют нових електрокарів
Обидві моделі базуються на платформі INGLO, яка підтримує задній привід і дві варіації батарей. BE 6e, назва якого грайливо звучить як «будь сексуальним» англійською, має агресивний дизайн із чіткими лініями та ультратонкими LED-фарами. У свою чергу, XEV 9e виділяється більш класичними, але сучасними формами
Розміри та внутрішній простір
Попри однакову колісну базу 2775 мм, BE 6e та XEV 9e належать до різних сегментів через різницю в довжині: XEV 9e на 419 мм довший, досягаючи 4790 мм. Для порівняння, це лише на 39 мм більше за Tesla Model Y
Інтер’єр BE 6e
BE 6e пропонує салон у стилі кабіни винищувача. Дві 12,3-дюймові панелі забезпечують управління інформаційно-розважальною системою, а проекційний дисплей з доповненою реальністю додає футуристичності. Атмосферне освітлення, натхненне дизайном «Трону», сидіння у стилі геймерських крісел та ремені з написами «тягни, щоб відкрити» додають інноваційності. Об’єм багажника складає 455 літрів, а додатковий 45-літровий «франк» (передній багажник) додає практичності
Інтер’єр XEV 9e
XEV 9e орієнтований на розкіш і комфорт. В салоні встановлено три 12,3-дюймові екрани, панорамний дах із підсвіткою та преміальні матеріали оздоблення. Аудіосистема Harman Kardon із 16 динаміками та підтримкою Dolby Atmos забезпечує якісний звук. Завдяки довшому задньому звісу XEV 9e має багажник на 665 літрів і 150-літровий «франк»
Технології та характеристики
Mahindra BE 6e та XEV 9e базуються на задньопривідній платформі INGLO, яка включає напівактивні амортизатори, п’ятиважільну підвіску та технологію гальмування по проводах. Електромотори мають два варіанти потужності: 231 к.с. або 286 к.с. Найпотужніші версії розганяються до 100 км/год за 6,7–6,8 секунди
Батареї та запас ходу
Електромобілі оснащуються батареями ємністю 59 або 79 кВт-год, які, ймовірно, постачаються VW Group. Запас ходу складає до 550 км для BE 6e і 533 км для XEV 9e за циклом WLTP. Завдяки швидкій зарядці потужністю 175 кВт поповнення з 20% до 80% триває менш ніж 20 хвилин
Інтелектуальні функції
Моделі оснащені штучним інтелектом на базі GPU Adreno шостого покоління та чипа Qualcomm Snapdragon 8295. До систем безпеки входять сім подушок безпеки, система ADAS другого рівня, огляд на 360°, моніторинг сліпих зон та дистанційне паркування
Ціни та конкуренція
Mahindra BE 6e стартує з ціни 18,9 лакхів (приблизно $22 400), а XEV 9e – з 21,9 лакхів (близько $25 900). Поставки автомобілів очікуються у лютому-березні 2025 року. Головними конкурентами BE 6e стануть Tata Curvv.EV, а XEV 9e змагатиметься з Tata Harrier EV та Safari EV