Одна з найбільш суперечливих деталей у дизайні електромобілів Volkswagen ID-серії — це сенсорні (ємнісні) кнопки на кермі. Попри стильний вигляд і нібито сучасний підхід, багато водіїв нарікають на їхню незручність. Найменший дотик — навіть випадковий — може активувати непотрібну функцію. Для деяких це вже стало причиною справжнього роздратування за кермом
Особливо гостро це сприймається в моделі Volkswagen ID.4
Замість звичних фізичних перемикачів кермо має суцільну пластикову панель із сенсорними зонами, які, на думку багатьох власників, знижують точність керування функціями під час руху. Також у цій моделі лише два кнопкові перемикачі на дверях водія керують усіма чотирма вікнами — ще одна дивна економія на зручності
Вирішити цей надокучливий недолік взявся користувач форуму VW ID Talk під ніком Waldo22, який не став миритися з незручностями і запропонував DIY-рішення («Do It Yourself» або «Зроби сам») — просту модифікацію, яка повертає звичайні кнопки на місце сенсорних. Виявилося, що кнопковий блок від звичайного бензинового Volkswagen Atlas чудово підходить до керма ID.4 як за розмірами, так і за електронікою
Найцікавіше, що для встановлення не потрібно перепрошивати чи перекодовувати електроніку електромобіля
Уся процедура займає кілька годин і може бути виконана в домашніх умовах. Спочатку потрібно від’єднати акумулятор, зняти подушку безпеки та декоративні накладки, після чого встановити нові кнопки на шість гвинтів. Єдиний нюанс — обов’язково потрібно від’єднати CAN-контакти, що відповідають за сигнал, інакше клаксон буде працювати постійно
Вартість усіх необхідних деталей — приблизно $150, і їх можна придбати у офіційного дилера Volkswagen або надійних платформах з автозапчастинами. Після заміни кермо стає значно зручнішим у повсякденному користуванні. Хоча нові кнопки частково втрачають підсвітку, а кнопки «View» і перемикання треків не працюють у звичному режимі, це не критично — треки можна перемикати за допомогою стрілок, і керування повертається до звичної тактильності
Переробка вже надихнула власників інших моделей Volkswagen, зокрема ID. Buzz, спробувати аналогічні модифікації
У США та Європі DIY-культура активно розвивається серед власників електромобілів, особливо коли йдеться про покращення інтерфейсів, які в заводському вигляді викликають більше питань, ніж захоплення
Варто зазначити, що й сам Volkswagen визнав помилку
Як нещодавно заявив головний дизайнер марки Андреас Мінт, компанія повернеться до фізичних кнопок на всіх майбутніх моделях: «Це автомобіль, а не смартфон. Ми більше ніколи не повторимо цю помилку. На кермі знову будуть фізичні кнопки». Першою моделлю з філософією «зробимо кнопки знову великими» стане оновлений Volkswagen ID.4
Читати далі
Схожі записиSkoda показала перші образи Vision O — концепту майбутньої електричної Octavia. Вперше за десятиліття бестселер чехів змінює платформу, стиль і саму ідеологію. Але залишає головне — простір, функціональність і доступність Компанія Skoda впевнено рухається в еру електрифікації Після успіху кросоверів Enyaq та Elroq, а також анонсу компактнішого Epiq, чехи звертають увагу на свій головний козир […]
1 Серпня 2025Після років експериментів з кросоверами Subaru знову звертає погляд на спорткари. Але цього разу — без характерного реву «боксерного» двигуна. У компанії замислилися над повністю електричною версією легендарного BRZ — купе, яке встигло стати улюбленцем ентузіастів Оригінальний Subaru BRZ з’явився ще у 2011 році Легке купе з заднім приводом і атмосферним бензиновим двигуном швидко завоювало […]
1 Серпня 2025Новий електричний флагманський Li Auto i8 (не плутати з гібридним суперкаром BMW i8) — це шестимісний SUV, який поєднує аеродинаміку спорткара, салон рівня бізнес-класу й витрату енергії на рівні компактного седана. І все це — за ціну меншу, ніж середньостатистична Tesla Li Auto i8 за габаритами більший за Tesla Model X, а за аеродинамікою кращий […]
1 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі