Одна з найбільш суперечливих деталей у дизайні електромобілів Volkswagen ID-серії — це сенсорні (ємнісні) кнопки на кермі. Попри стильний вигляд і нібито сучасний підхід, багато водіїв нарікають на їхню незручність. Найменший дотик — навіть випадковий — може активувати непотрібну функцію. Для деяких це вже стало причиною справжнього роздратування за кермом

Особливо гостро це сприймається в моделі Volkswagen ID.4
Замість звичних фізичних перемикачів кермо має суцільну пластикову панель із сенсорними зонами, які, на думку багатьох власників, знижують точність керування функціями під час руху. Також у цій моделі лише два кнопкові перемикачі на дверях водія керують усіма чотирма вікнами — ще одна дивна економія на зручності
Вирішити цей надокучливий недолік взявся користувач форуму VW ID Talk під ніком Waldo22, який не став миритися з незручностями і запропонував DIY-рішення («Do It Yourself» або «Зроби сам») — просту модифікацію, яка повертає звичайні кнопки на місце сенсорних. Виявилося, що кнопковий блок від звичайного бензинового Volkswagen Atlas чудово підходить до керма ID.4 як за розмірами, так і за електронікою

Найцікавіше, що для встановлення не потрібно перепрошивати чи перекодовувати електроніку електромобіля
Уся процедура займає кілька годин і може бути виконана в домашніх умовах. Спочатку потрібно від’єднати акумулятор, зняти подушку безпеки та декоративні накладки, після чого встановити нові кнопки на шість гвинтів. Єдиний нюанс — обов’язково потрібно від’єднати CAN-контакти, що відповідають за сигнал, інакше клаксон буде працювати постійно
Вартість усіх необхідних деталей — приблизно $150, і їх можна придбати у офіційного дилера Volkswagen або надійних платформах з автозапчастинами. Після заміни кермо стає значно зручнішим у повсякденному користуванні. Хоча нові кнопки частково втрачають підсвітку, а кнопки «View» і перемикання треків не працюють у звичному режимі, це не критично — треки можна перемикати за допомогою стрілок, і керування повертається до звичної тактильності

Переробка вже надихнула власників інших моделей Volkswagen, зокрема ID. Buzz, спробувати аналогічні модифікації
У США та Європі DIY-культура активно розвивається серед власників електромобілів, особливо коли йдеться про покращення інтерфейсів, які в заводському вигляді викликають більше питань, ніж захоплення

Варто зазначити, що й сам Volkswagen визнав помилку
Як нещодавно заявив головний дизайнер марки Андреас Мінт, компанія повернеться до фізичних кнопок на всіх майбутніх моделях: «Це автомобіль, а не смартфон. Ми більше ніколи не повторимо цю помилку. На кермі знову будуть фізичні кнопки». Першою моделлю з філософією «зробимо кнопки знову великими» стане оновлений Volkswagen ID.4
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі