Ходять чутки, що вже наступного року з’явиться ID.3 GTI потужністю близько 335 к.с. Звучить інтригуюче, але є нюанси
Volkswagen чітко дає зрозуміти, що легендарний шильдик GTI не залишиться в минулому під час переходу на електромобілі. Німецький автогігант недвозначно натякнув на це, представивши концепт ID. GTI на Мюнхенському автосалоні у 2023 році. Тоді цей концепт був покликаний показати майбутній ID.2 GTI, але тепер, схоже, наступним у черзі стане ID.3 GTI
За інформацією авторитетного німецького видання Auto Motor und Sport, майбутній ID.3 GTI займе місце над актуальною “зарядженою” версією ID.3 GTX Performance. Нагадаємо, що ID.3 GTX Performance оснащується батареєю на 79 кВт-год та одним електромотором на задній осі, який видає 322 к.с. (240 кВт) потужності та 545 Нм крутного моменту. Така силова установка дозволяє цьому хот-хетчу розганятися від 0 до 100 км/год за 5,6 секунди та пропонувати пристойний запас ходу за циклом WLTP до 602 кілометрів
Що відомо про ID.3 GTI: Задній привід та скромний приріст потужності
Хоча деталей про ID.3 GTI наразі не так багато, видання повідомляє, що він має з’явитися вже наступного року і, що важливо, буде задньопривідним. Однак, не варто очікувати значного стрибка в потужності порівняно з ID.3 GTX Performance
Навпаки, джерела припускають, що автомобіль може отримати лише близько 335 к.с. (250 кВт). Це не такий вже й великий приріст (близько 13 к.с.), але варто пам’ятати, що цифри потужності в електрокарах не завжди єдиний показник динаміки чи “грайливості”. Головна ставка, схоже, буде зроблена на інше
Більш гостре шасі та дух GTI
Ймовірно, основні відмінності ID.3 GTI від GTX Performance критимуться не стільки в потужності, скільки в налаштуваннях ходової частини. Оновлена силова установка, ймовірно, супроводжуватиметься “широкими модифікаціями шасі”, покликаними забезпечити ще більш спритне та азартне керування. Можна очікувати переналаштовану підвіску, більш гостре кермове управління та покращену роботу адаптивної системи шасі DCC, яка доступна для GTX Performance. Мета – зробити ID.3, попри його електричну природу та масу батарей, максимально близьким за відчуттями до традиційних бензинових GTI
Окрім технічних доопрацювань, візуально ID.3 GTI, швидше за все, отримає низку фірмових стилістичних елементів GTI: можливо, більш агресивні бампери, особливі диски, червоні акценти та інші деталі, які відрізнятимуть його від стандартних версій та GTX. Він має будуватися на базі покращень ID.3 GTX Performance, включаючи вже згадані зміни в підвісці та керуванні
Ціна питання: Дорожче за Golf GTI?
Вся ця “гострота” та електричні технології матимуть свою ціну. За наявною інформацією, вартість ID.3 GTI в Європі перевищить цінники як стандартного Golf GTI, так і більш потужного Golf GTI Clubsport. Для розуміння: у Німеччині ID.3 GTX Performance стартує від €48 725. При цьому Golf GTI коштує від €45 655, а Golf GTI Clubsport – від €49 225
Таким чином, ID.3 GTI, хоча й обіцяє стати найдинамічнішим електричним хетчбеком у лінійці ID.3 із заднім приводом та акцентом на керованості, може виявитися досить дорогим задоволенням. Чи зможе він переконати фанатів традиційних GTI зробити крок у електричне майбутнє за таку ціну, попри порівняно невеликий приріст потужності? Це питання залишається відкритим, і відповідь на нього ми отримаємо вже наступного року
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі