Volkswagen готує електричний GTI, але не зовсім той, на який ми чекали… — photo 40714

Volkswagen готує електричний GTI, але не зовсім той, на який ми чекали…

09.05.2025
3 хвилини на прочитання

Ходять чутки, що вже наступного року з’явиться ID.3 GTI потужністю близько 335 к.с. Звучить інтригуюче, але є нюанси 

Volkswagen чітко дає зрозуміти, що легендарний шильдик GTI не залишиться в минулому під час переходу на електромобілі. Німецький автогігант недвозначно натякнув на це, представивши концепт ID. GTI на Мюнхенському автосалоні у 2023 році. Тоді цей концепт був покликаний показати майбутній ID.2 GTI, але тепер, схоже, наступним у черзі стане ID.3 GTI

Volkswagen готує електричний GTI, але не зовсім той, на який ми чекали… — photo 2

За інформацією авторитетного німецького видання Auto Motor und Sport, майбутній ID.3 GTI займе місце над актуальною “зарядженою” версією ID.3 GTX Performance. Нагадаємо, що ID.3 GTX Performance оснащується батареєю на 79 кВт-год та одним електромотором на задній осі, який видає 322 к.с. (240 кВт) потужності та 545 Нм крутного моменту. Така силова установка дозволяє цьому хот-хетчу розганятися від 0 до 100 км/год за 5,6 секунди та пропонувати пристойний запас ходу за циклом WLTP до 602 кілометрів

Що відомо про ID.3 GTI: Задній привід та скромний приріст потужності 

Хоча деталей про ID.3 GTI наразі не так багато, видання повідомляє, що він має з’явитися вже наступного року і, що важливо, буде задньопривідним. Однак, не варто очікувати значного стрибка в потужності порівняно з ID.3 GTX Performance

Volkswagen готує електричний GTI, але не зовсім той, на який ми чекали… — photo 3

Навпаки, джерела припускають, що автомобіль може отримати лише близько 335 к.с. (250 кВт). Це не такий вже й великий приріст (близько 13 к.с.), але варто пам’ятати, що цифри потужності в електрокарах не завжди єдиний показник динаміки чи “грайливості”. Головна ставка, схоже, буде зроблена на інше

Більш гостре шасі та дух GTI 

Ймовірно, основні відмінності ID.3 GTI від GTX Performance критимуться не стільки в потужності, скільки в налаштуваннях ходової частини. Оновлена силова установка, ймовірно, супроводжуватиметься “широкими модифікаціями шасі”, покликаними забезпечити ще більш спритне та азартне керування. Можна очікувати переналаштовану підвіску, більш гостре кермове управління та покращену роботу адаптивної системи шасі DCC, яка доступна для GTX Performance. Мета – зробити ID.3, попри його електричну природу та масу батарей, максимально близьким за відчуттями до традиційних бензинових GTI

Volkswagen готує електричний GTI, але не зовсім той, на який ми чекали… — photo 4

Окрім технічних доопрацювань, візуально ID.3 GTI, швидше за все, отримає низку фірмових стилістичних елементів GTI: можливо, більш агресивні бампери, особливі диски, червоні акценти та інші деталі, які відрізнятимуть його від стандартних версій та GTX. Він має будуватися на базі покращень ID.3 GTX Performance, включаючи вже згадані зміни в підвісці та керуванні

Ціна питання: Дорожче за Golf GTI? 

Вся ця “гострота” та електричні технології матимуть свою ціну. За наявною інформацією, вартість ID.3 GTI в Європі перевищить цінники як стандартного Golf GTI, так і більш потужного Golf GTI Clubsport. Для розуміння: у Німеччині ID.3 GTX Performance стартує від €48 725. При цьому Golf GTI коштує від €45 655, а Golf GTI Clubsport – від €49 225

Volkswagen готує електричний GTI, але не зовсім той, на який ми чекали… — photo 5

Таким чином, ID.3 GTI, хоча й обіцяє стати найдинамічнішим електричним хетчбеком у лінійці ID.3 із заднім приводом та акцентом на керованості, може виявитися досить дорогим задоволенням. Чи зможе він переконати фанатів традиційних GTI зробити крок у електричне майбутнє за таку ціну, попри порівняно невеликий приріст потужності? Це питання залишається відкритим, і відповідь на нього ми отримаємо вже наступного року

Читати далі

Схожі записи
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK