Volkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів

Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen
Електробус відсилав до легендарного Microbus, мав продуманий салон і неймовірно приємне керування. Він поєднував ностальгію та сучасні технології, однак виявився занадто дорогим і мав занадто малий пробіг на одному заряді для свого класу. На папері завод міг випускати до 130 000 одиниць на рік, але реальні продажі ледве перевищували 30–35 тисяч

Причина не лише у ринку. Базова версія ID. Buzz коштує понад $61 500 у США, а багатші комплектації — навіть більше $70 000. В Європі ціни були ще вищими. За такі гроші можна купити великий трирядний SUV з більшим запасом ходу. Така ціна суперечить самій ідеї доступного “народного мікробуса”, яким колись був легендарний Transporter
Додатковим ударом стали нові конкуренти
Наприклад, Kia PV5 обіцяє схожий простір, кращу дальність і нижчу ціну. Попит на електромобілі в Європі теж знижується, тоді як китайські бренди активно нарощують частку ринку. У відповідь Volkswagen скорочує витрати та години роботи на своїх німецьких підприємствах і готує нову маркетингову кампанію, щоб повернути інтерес до своїх електричних фургонів
Читати далі
Схожі записиЗнайомтеся зі Sleipner — 40-тонною електричною вантажівкою формули 8×4, створеною для найважчих умов гірничих робіт. Компанія Scania назвала свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид на честь міфічного восьминогого коня Одіна й уже ввела його в експлуатацію на залізорудній шахті Мальмбергет у Швеції Sleipner став першим акумуляторним самоскидом із формулою 8×4 у лінійці Scania Проєкт розробляли […]
18 Грудня 2025
Європейський Союз готує нову категорію малих електромобілів із так званими «суперкредитами», аби заохотити автовиробників робити доступні електрокари безпосередньо в Європі. Попри дискусії навколо пом’якшення заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, у Брюсселі й далі наполягають на електричному майбутньому транспорту У межах оновленого «Автомобільного пакета» з’являється окрема підкатегорія M1E До неї зможуть потрапити лише […]
18 Грудня 2025
Ринок уже звикає до дешевих електромобілів з Китаю, які легко переграють європейські, американські та японські моделі за ціною. Dacia Spring теж вписується у цю компанію, адже його виробництво розміщене в Китаї, хоча бренд залишається європейським У Великій Британії Dacia Spring 2026-го модельного року стартує з позначки 12 240 фунтів (13 980 євро) з урахуванням усіх […]
18 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі