Volkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери
Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію
Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. Але далі щось пішло не так: продажі ID.7 в Америці скасували ще до запуску, а довгоочікуваний ID. Buzz не зачепив публіку через захмарну ціну. Спочатку були великі націнки, а тепер — знижки до 20 тисяч доларів. Загалом, ситуація змусила компанію переосмислити плани

У Європі й США люди все більше дивляться на машини, які не потребують гігантських батарей і не прив’язані до зарядок. VW планує вписати такі електрокари з подовжувачем запасу ходу в свій п’ятирічний інвестиційний план. За даними Bloomberg, деталі розкажуть у березні наступного року. У компанії кажуть, що вивчають ринок і тримають ідею генератора в запасі для нової платформи, але все залежатиме від відгуків покупців
На американському ринку вже помітний тренд на такі “розширені” моделі
Scout Terra і Traveler готуються до випуску в подібному форматі. Stellantis розробляє гібриди з генератором для Jeep Grand Wagoneer та Ram 1500. Шеф Ford Джим Фарлі теж хвалить цю концепцію — вона дає відчуття електричного драйву, та позбавляє страху через розряджений акумулятор. Плюс, це дешевше: компанії можуть робити електрокари за ціною, близькою до бензинових моделей

Економія йде від меншої батареї — вона компактніша й дешевша. А бензиновий двигун просто генерує енергію, забезпечуючи стабільний запас ходу
Читати далі
Схожі записиАмериканські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]
12 Грудня 2025Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Porsche традиційно не перебільшує можливості своїх електромобілів, а в реальних умовах вони зазвичай демонструють кращі результати, ніж заявлено. Taycan давно зарекомендував себе як один з найприємніших у керуванні електромобілів і водночас один із найшвидших за часом заряджання. Він стабільно перевершує офіційні показники запасу ходу в незалежних випробуваннях і зберігає статус одного з найбільш технологічних серійних […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі