Ювілейним екземпляром став заряджений ID.3 GTX. Ця подія підкреслює стрімке зростання електричного сегмента для німецького концерну – продажі електрокарів у Європі за перший квартал 2025 року подвоїлися
Однак за лаштунками святкування ховаються певні проблеми
Електромобілі, будучи дорожчими у виробництві, приносять менший прибуток порівняно з аналогічними моделями з двигунами внутрішнього згоряння. Зростання частки електрокарів у загальній структурі продажів – вони вже становлять кожен п’ятий автомобіль у портфелі VW Group за січень-березень – призводить до зниження загальної рентабельності. Маржа прибутку опустилася до 4 відсотків. Ситуацію ускладнює скасування субсидій на електромобілі в багатьох європейських країнах – це не дозволяє виробнику компенсувати частину витрат за рахунок державних стимулів
Результат такої динаміки – суттєве падіння фінансових показників
Раніше цього місяця VW повідомив, що прибуток до оподаткування за перший квартал 2025 року скоротився на 40 відсотків, склавши 3.1 мільярда євро, навіть попри зростання загальних поставок на 1.4 відсотка. Фінансовий директор концерну Арно Антліц частково пов’язує таке падіння саме зі збільшенням частки менш маржинальних електромобілів у структурі продажів
Проте, попереду видніється світло в кінці тунелю, і ім’я йому – VW ID.2 та його майбутні модифікації
Компактний електрокар вартістю близько 25 тисяч євро, виробництво якого налагодять в Іспанії, має з’явитися на ринку 2026 року. На нього покладають великі надії – він може стати одним із перших електромобілів західного виробництва, здатних демонструвати рентабельність, близьку до показників бензинових авто. Базовий ID.2, його варіант кросовера, а також споріднені моделі Cupra Raval та Skoda Epiq будуть базуватися на новій передньопривідній версії платформи MEB, яка обіцяє бути дешевшою у виробництві
Ситуацію для Volkswagen Group також ускладнюють зовнішні фактори, зокрема загроза введення нових мит з боку адміністрації Президента Трампа в США. Нестабільність у питанні імпортних тарифів ускладнює фінансове прогнозування на решту року. Концерн Volkswagen, який значною мірою залежить від поставок з Європи (особливо бренди Audi та Porsche, котрі не мають виробничих потужностей у США), вже був змушений знизити свої фінансові очікування для інвесторів, попереджаючи про менш успішний рік, ніж передбачалося раніше
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі