Для одного з найбільших автовиробників світу, Volkswagen, шлях до електричного майбутнього — це не просто тренд, а титанічна перебудова всієї корпорації. Днями компанія подолала символічний рубіж, який доводить серйозність її намірів: з конвеєра зійшов 1,5-мільйонний автомобіль з повністю електричної родини ID. Ця подія — яскравий доказ того, наскільки далеко просунувся гігант всього за п’ять років з моменту запуску своєї електричної лінійки
Ювілейним автомобілем став елегантний чорний універсал ID.7 Tourer Pro, який урочисто передали власнику на заводі в Емдені, Німеччина. Ця модель сама по собі є втіленням прогресу, пропонуючи запас ходу понад 600 кілометрів
«Півтора мільйона автомобілів ID. на дорогах світу — це чіткий сигнал, що ми є одним із піонерів електромобільності», — зазначив Мартін Сандер, член правління з продажів

Завод в Емдені, де відбулася подія, є живим прикладом трансформації Volkswagen
Ще нещодавно тут виробляли автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Проте завдяки інвестиціям у понад мільярд євро, підприємство було повністю переобладнано під виробництво електромобілів. Сьогодні це один із ключових заводів у світі, що спеціалізується виключно на електричній мобільності, демонструючи здатність компанії докорінно змінюватися
Родина ID. стрімко зростала з 2020 року
Все почалося з компактного ID.3, першого Volkswagen, створеного з нуля як електромобіль. За ним з’явилися популярний кросовер ID.4, його купе-версія ID.5 та футуристичний мікроавтобус ID. Buzz. Флагманські седан ID.7 та універсал ID.7 Tourer, що з’явилися у 2024 році, вже встигли стати лідерами продажів, зокрема в Німеччині у першій половині 2025 року, що підтверджує правильність обраної стратегії

Попри вражаючі цифри, Volkswagen визнає, що попереду ще багато роботи
Більшість електромобілів сьогодні купують корпоративні клієнти, які користуються податковими пільгами. Щоб завоювати масового приватного покупця, потрібні додаткові державні стимули та чіткі сигнали для подолання скептицизму
Водночас компанія продовжує свій електричний наступ, плануючи «демократизувати електромобільність». У 2026 році очікується вихід компактного ID. 2 за ціною до 25 000 євро, а роком пізніше — ще доступнішої моделі ID. EVERY1 вартістю близько 20 000 євро. Мета Volkswagen залишається незмінною: зробити надійну та екологічну мобільність доступною для всіх
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі