Компанія Volvo оголосила масштабне відкликання своїх гібридних та електричних моделей через потенційно небезпечну помилку в програмному забезпеченні гальмівної системи
Проблема зачіпає щонайменше 11 469 транспортних засобів, випущених у період з 2020 по 2026 рік, зокрема такі моделі, як S60, V60, S90, XC60, XC90, XC40, EX40, EC40 та C40. У повідомленні йдеться, що власникам слід негайно відмовитися від використання режиму однієї педалі та режиму B до моменту оновлення програмного забезпечення. Проблема стосується машин, у яких встановлено програмне забезпечення версії 3.5.14

Режим однієї педалі — важлива особливість електромобілів, яка забезпечує не лише зручність керування, а й сприяє рекуперації енергії під час гальмування. Однак саме цей режим у комбінації з певними умовами — зокрема тривалим спуском із гори протягом понад 1 хвилини 40 секунд — може викликати збої у роботі модуля контролю гальм. У найгіршому сценарії натискання на педаль гальма взагалі не приведе до зупинки автомобіля
Ситуація викликає особливе занепокоєння, адже йдеться про втрату головної функції безпеки автомобіля — гальмування. І хоча така комбінація обставин трапляється рідко, наприклад, під час тривалого спуску в гірській місцевості, ризик є реальним. Саме тому Volvo закликає до негайної обережності
Наразі компанія не надала детального звіту про те, як було виявлено проблему, коли саме вона стала відома, і які дії було вжито після її фіксації
Компанія зобов’язана надати такий звіт Національній адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA), однак він поки що недоступний. До того ж, у документах Volvo зафіксовано дві різні цифри: у деяких випадках ідеться про 14 014 авто, а не про 11 469, що свідчить про можливе розширення масштабів відкликання

Volvo вже повідомила дилерів про ситуацію й пообіцяла усунути проблему шляхом дистанційного оновлення програмного забезпечення. Власники отримають офіційне повідомлення до 6 серпня, після чого зможуть безкоштовно встановити нову версію прошивки. Оновлення повинно повністю відновити функціональність гальм і дозволити безпечно користуватися режимами B та керування однією педаллю
Читати далі
Схожі записиPorsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025
Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]
2 Жовтня 2025
Компанія одразу підкреслила, що зміни настільки масштабні, що фактично мова йде про новий автомобіль Головне оновлення стосується переходу з архітектури 400 В на сучасну 800-вольтову платформу. Завдяки цьому кросовер тепер підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт. Відновлення енергії від 10 до 80% займає лише 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж раніше. Такий […]
2 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі