Volvo стала черговим автовиробником, який переглянув свої плани щодо повного переходу на електромобілі. Хоча компанія раніше оголосила про наміри здійснити цей перехід до 2030 року, її стратегії змінилися. Нова реальність підштовхнула Volvo до пошуку компромісів між електричними та гібридними моделями автомобілів, аби адаптуватися до сучасних умов ринку
Новий план: гібриди і електромобілі
Перед презентацією оновленого XC90 Volvo заявила про коригування своєї електрифікаційної стратегії. За новим планом, до 2030 року компанія планує електрифікувати від 90 до 100% свого модельного ряду. Це означає, що разом із повністю електричними моделями компанія продовжить випускати гібридні автомобілі, зокрема м’які гібриди, які поєднують двигуни внутрішнього згоряння та електричні системи
Ринкові умови та виклики електрифікації
Volvo пояснює свої рішення змінами у ринкових умовах. Компанія заявила, що попри відданість повністю електричному майбутньому, складності із зарядною інфраструктурою, скасування державних стимулів у деяких країнах та тарифні обмеження вплинули на їхні плани. Volvo також повідомила, що у другому кварталі 26% продажів припало на електромобілі, а 48% — на електрифіковані та гібридні транспортні засоби з можливістю підзарядки. Крім того, компанія зіткнулася з наслідками виробничих планів у Китаї, що дало зворотний ефект на запуск моделі EX30 в США
Volvo: на шляху до повної електрифікації, але не без гібридів
Генеральний директор Volvo Джим Роуен підтвердив, що компанія продовжує робити ставку на електромобілі, оскільки вони «забезпечують чудовий досвід водіння» і відкривають можливості для використання передових технологій. Водночас він визнав, що перехід до електрифікації буде нелінійним, адже клієнти та ринки рухаються з різною швидкістю. Volvo продовжить розробляти гібридні та м’яко-гібридні автомобілі, забезпечуючи збалансований модельний ряд, який стане містком до повністю електричного майбутнього
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі