Майкл Льошеллер, новий генеральний директор Polestar, різко висловився про політичні погляди Ілона Маска, назвавши їх «неприйнятними» та «зарозумілими». Проте він визнав досягнення Маска у розвитку Tesla, зазначивши, що ці контроверсійні погляди можуть дати Polestar унікальну можливість залучити нових клієнтів
Polestar: новий гравець із великими амбіціями
Polestar — це відносно молода марка у світі автомобілебудування. Вона була створена у 2017 році як окремий бренд Volvo за підтримки китайського гіганта Geely. Незважаючи на багатообіцяючий старт, Polestar досі бореться за своє місце на ринку, неодноразово не досягаючи запланованих показників продажів. У серпні 2024 року компанія призначила нового генерального директора Майкла Льошеллера, який має на меті вивести бренд на шлях прибутковості
Одним із ключових аспектів його стратегії є спроба залучити клієнтів Tesla, які більше не хочуть асоціювати себе з Ілоном Маском через його політичні висловлювання та дії
Політика Ілона Маска як інструмент конкурентної боротьби
Маск уже давно привертає увагу своїми контроверсійними заявами. Окрім нещодавніх скандалів, його підтримка президента Дональда Трампа розділила думки споживачів. У грудні 2024 року Маск відкрито підтримав німецьку праворадикальну партію AfD, що викликало хвилю обурення. Подібні заяви він робив і стосовно політичної ситуації у Великобританії
Льошеллер бачить у цьому можливість для Polestar. У своєму інтерв’ю Bloomberg News він зазначив: «Ми отримуємо багато відгуків від людей, які говорять, що їм це не подобається. Важливо уважно прислухатися до їхніх думок. І я можу сказати, що багато з них мають дуже негативні емоції з цього приводу»
Генеральний директор також різко засудив підтримку Маском AfD:
«Для Німеччини, коли хтось іззовні підтримує праві партії, це велика справа. Хочете знати мою думку? Це абсолютно неприйнятно. Це чиста зарозумілість, і такі дії не принесуть результату»
Водночас Льошеллер визнав успіхи Маска у створенні Tesla, назвавши їх «неперевершеними». Це підкреслює амбіції Polestar зайняти унікальну нішу, орієнтуючись на клієнтів, яким не подобається політичний контекст навколо Маска
Фінансові виклики та шлях до успіху
Polestar наразі витрачає близько 110 мільйонів доларів на місяць. Її діяльність підтримується завдяки фінансуванню у майже мільярд доларів від банківських установ. Проте, для досягнення стабільності компанія повинна знижувати витрати, розширювати модельний ряд та збільшувати свою частку на ринку
Стратегія Льошеллера зосереджена на залученні клієнтів, зокрема, серед розчарованих власників Tesla. Він доручив своїм менеджерам активно працювати з цією групою споживачів, пропонуючи їм альтернативу у вигляді автомобілів Polestar. Попереду багато викликів, але якщо Polestar зможе ефективно реалізувати свої плани, бренд має всі шанси стати важливим гравцем у сегменті електромобілів
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі