Volkswagen представив модель ID.3 GTX Fire+Ice на конференції ID. Meeting у Локарно, Швейцарія. Ексклюзивна модель створена у партнерстві з модним брендом Bogner і віддає данину пам’яті Гольфу Fire and Ice 1990-х років
Компактний електромобіль потужністю 322 к.с. натхненний моделями Golf Fire і Ice 1990-х років
Хоча лише затяті фанати пам’ятають цю спеціальну серію, Volkswagen заявив, що вона стала “несподіваним успіхом” і надалі набуде “культового статусу”. Схоже, що цей культ має вірних послідовників в команді технічних розробників Volkswagen, які прийшли з ідеєю створення цієї моделі
Автомобіль явно відсилає до минулого, оскільки має електричний фіолетовий колір майже як у оригінальної спеціальної серії. Він має темно-синє базове покриття, а також скляні намистини, які роблять люк темно-синім, фіолетовим або чорним, залежно від умов освітлення
Відрізняють цю модель унікальне забарвлення, спеціальна графіка та сидіння, схожі на піджаки
Окрім спеціального забарвлення, хот-хетч має червоні акценти та матову графіку. Їх доповнюють 21-дюймові колісні диски з синіми анодованими вкрапленнями
Неаполітанський інтер’єр Golf Mk2 Fire and Ice став культовим, тому дивно, що Volkswagen не наслідував його приклад. Замість цього, чорні сидіння прикрашені акцентами полум’яно-червоного або крижано-синього кольору
До цих кольорових сплесків додаються крісла із застібками по центру на блискавках, які натхненні пуховиками Bogner. Відкривши їх, можна побачити логотип Fire+Ice, а також підкладку, що імітує оббивку оригінального автомобіля
В інших місцях є спеціальні килимки та унікальні педалі з нержавіючої сталі. Останні замінили звичну графіку Play/Pause на графіку із зображенням вогню та льоду
Створений на базі ID.3 GTX Performance, він розвиває 322 к.с. і має запас ходу в 600 км за WLTP
Оскільки модель базується на ID.3 GTX Performance, вона має задньопривідний двигун потужністю 322 к.с. (240 кВт) та 545 Нм крутного моменту. Це дозволяє електрокару розганятися від 0 до 100 км/год за 5,7 секунди, перш ніж досягти обмеженої електронікою максимальної швидкості 200 км/год
Запас ходу забезпечує літій-іонна батарея ємністю 79 кВт-год, яка обіцяє до 600 км пробігу на одному заряді. Коли він стає низьким, швидкий зарядний пристрій постійного струму потужністю 185 кВт може зарядити її з 10% до 80% всього за 26 хвилин
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі