VW ID.3 GTX Fire+Ice: заряджений хетчбек, який віддає шану минулому
Volkswagen представив модель ID.3 GTX Fire+Ice на конференції ID. Meeting у Локарно, Швейцарія. Ексклюзивна модель створена у партнерстві з модним брендом Bogner і віддає данину пам’яті Гольфу Fire and Ice 1990-х років
Компактний електромобіль потужністю 322 к.с. натхненний моделями Golf Fire і Ice 1990-х років
Хоча лише затяті фанати пам’ятають цю спеціальну серію, Volkswagen заявив, що вона стала “несподіваним успіхом” і надалі набуде “культового статусу”. Схоже, що цей культ має вірних послідовників в команді технічних розробників Volkswagen, які прийшли з ідеєю створення цієї моделі
Автомобіль явно відсилає до минулого, оскільки має електричний фіолетовий колір майже як у оригінальної спеціальної серії. Він має темно-синє базове покриття, а також скляні намистини, які роблять люк темно-синім, фіолетовим або чорним, залежно від умов освітлення
Відрізняють цю модель унікальне забарвлення, спеціальна графіка та сидіння, схожі на піджаки
Окрім спеціального забарвлення, хот-хетч має червоні акценти та матову графіку. Їх доповнюють 21-дюймові колісні диски з синіми анодованими вкрапленнями
Неаполітанський інтер’єр Golf Mk2 Fire and Ice став культовим, тому дивно, що Volkswagen не наслідував його приклад. Замість цього, чорні сидіння прикрашені акцентами полум’яно-червоного або крижано-синього кольору
До цих кольорових сплесків додаються крісла із застібками по центру на блискавках, які натхненні пуховиками Bogner. Відкривши їх, можна побачити логотип Fire+Ice, а також підкладку, що імітує оббивку оригінального автомобіля
В інших місцях є спеціальні килимки та унікальні педалі з нержавіючої сталі. Останні замінили звичну графіку Play/Pause на графіку із зображенням вогню та льоду
Створений на базі ID.3 GTX Performance, він розвиває 322 к.с. і має запас ходу в 600 км за WLTP
Оскільки модель базується на ID.3 GTX Performance, вона має задньопривідний двигун потужністю 322 к.с. (240 кВт) та 545 Нм крутного моменту. Це дозволяє електрокару розганятися від 0 до 100 км/год за 5,7 секунди, перш ніж досягти обмеженої електронікою максимальної швидкості 200 км/год
Запас ходу забезпечує літій-іонна батарея ємністю 79 кВт-год, яка обіцяє до 600 км пробігу на одному заряді. Коли він стає низьким, швидкий зарядний пристрій постійного струму потужністю 185 кВт може зарядити її з 10% до 80% всього за 26 хвилин