VW представив ID.3 GTX EV Hot Hatch та ID.7 GTX Wagon — photo 5935

VW представив ID.3 GTX EV Hot Hatch та ID.7 GTX Wagon

14.03.2024
3 хвилини на прочитання
  • Volkswagen представив два спортивних електромобіля: ID.3 GTX та ID.7 GTX Tourer
  • Хетчбек ID.3 GTX розвиває 322 к.с. і 545 Нм крутного моменту, які спрямовуються виключно на задні колеса
  • ID.7 GTX Tourer – повнопривідний універсал з двомоторною силовою установкою потужністю 335 к.с.

Для ентузіастів Volkswagen літери “GTI” мають велику вагу вже майже 50 років, адже оригінальний Golf GTI вперше був показаний у 1975 році на автосалоні у Франкфурті-на-Майні. Але з настанням електричної ери любителям швидких VW доведеться звикнути до нової абревіатури. Зустрічайте ID.3 GTX, перший електричний хот-хетч марки, та ID.7 GTX Tourer, спортивний електричний універсал

Volkswagen вже представив версії GTX кросовера ID.4 та ID.5 у 2021 році, які використовують двомоторну силову установку, знайдену в повнопривідних ID.4, що продаються в Америці. Однак нові ID.3 GTX та ID.7 GTX Tourer – це перші спортивні електричні Volkswagen, які по-справжньому вражають завдяки привабливому дизайну

VW представив ID.3 GTX EV Hot Hatch та ID.7 GTX Wagon — photo 2

Електричний наступник GTI

ID.3 GTX доступний у двох варіантах. Стандартна версія має потужність 282 к.с., тоді як модель Performance – 322 к.с. Це означає, що сумарна потужність постійного синхронного двигуна більша, ніж у бензинового GTI, і більша, ніж у Golf R в електричній моделі Performance. Обидві версії GTX виробляють 545 Нм крутного моменту і мають задній привід. Volkswagen заявляє, що стандартний GTX розганяється до 100 км/год за 6,0 секунд, а модель Performance – за 5,6 секунди. Максимальна швидкість для двох моделей EV обмежена на рівні 180 та 200 км/год відповідно

VW представив ID.3 GTX EV Hot Hatch та ID.7 GTX Wagon — photo 3

Батарея ємністю 79,0 кВт-год розташована в центрі підлоги для оптимального розподілу маси. ID.3 GTX може заряджатися потужністю до 175 кВт, при цьому батарея заряджається з 10 до 80% всього за 26 хвилин при підключенні до пристрою швидкої зарядки постійного струму. Volkswagen прогнозує запас ходу близько 600 км у досить оптимістичному європейському тестовому циклі WLTP

Модель GTX відрізняється від простого ID.3 новим переднім бампером з чорним повітрозабірником і бумерангоподібними ходовими вогнями. Елегантні 20-дюймові колісні диски входять до стандартної комплектації. Базова версія GTX має шини шириною 215 мм, а Performance – 235 мм. У салоні GTX отримав спортивні сидіння з червоною прострочкою, яка переходить на кермо. Запуск GTX також відповідає появі оновленої інформаційно-розважальної системи з 12,9-дюймовим сенсорним екраном

VW представив ID.3 GTX EV Hot Hatch та ID.7 GTX Wagon — photo 4

Потужний універсал

ID.7 GTX Tourer має дещо потужнішу силову установку з двома двигунами, які забезпечують 335 кінських сил на всі чотири колеса. Постійний синхронний двигун на задній осі – це той самий 282-сильний агрегат, що й на ID.3 GTX, тоді як передня вісь обходиться асинхронним двигуном потужністю 108 к.с. Максимальна швидкість обмежена 180 кілометрів на годину, але дані про прискорення не розголошуються

Батарея ID.7 GTX має ємність 86,0 кВт-год і може заряджатися до 200 кВт. Очікується, що зарядка батареї з 10 до 80% займе менше 30 хвилин. Запас ходу не згадується, але завдяки додатковій потужності та повному приводу він має бути меншим за 685 км, які долає звичайний ID.7 Tourer, незважаючи на більшу ємність акумулятора

VW представив ID.3 GTX EV Hot Hatch та ID.7 GTX Wagon — photo 5

ID.7 GTX Tourer має такий самий дизайн бампера, як і ID.3 GTX, а також ідентичні 20-дюймові колеса та чорну глянцеву обробку. Інтер’єр отримав аналогічні оновлення: більш спортивні передні сидіння з підігрівом та червоною обшивкою. Червона прострочка також з’являється на панелі приладів, дверях та кермі

Продажі VW ID.3 GTX та ID.7 GTX Tourer стартують в Європі цього року

Читати далі

Схожі записи
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK