Виробництво акумуляторів в Європі може скоротити викиди на 37%

15.05.2024
Виробництво акумуляторів в Європі може скоротити викиди на 37% — photo 9230

Використання відновлюваної електроенергії може скоротити викиди, пов’язані з виробництвом акумуляторів, більш ніж на 60%

Доведено, що батареї є одними з найбільш вуглецевоємних компонентів сучасних транспортних засобів і роблять виробництво електромобілів бруднішим, ніж виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Однак можна досягти значного прогресу в екологізації європейської автомобільної промисловості, перемістивши виробництво акумуляторів з Китаю на Старий континент

Свіжий аналіз, проведений журналом Transport & Environment, показує, що просто перемістивши виробництво в Європу, автовиробники могли б скоротити викиди, пов’язані з виробництвом акумуляторів, на 37%. Якби пристрої зберігання енергії вироблялися переважно з використанням відновлюваних джерел енергії, викиди CO2 можна було б скоротити на 62%

Виробництво акумуляторів в Європі може скоротити викиди на 37% — photo 2

«Батареї та метали, які входять до їх складу, – це нова нафта. Заради кліматичних та промислових переваг європейським лідерам потрібно об’єднатись й з лазерною точністю слідувати концепції сталого розвитку”, – сказала Юлія Полісканова, старший директор T&E з питань ланцюжків поставок електромобілів. «Жорсткі вимоги до сталого розвитку, такі як майбутні правила щодо вуглецевого сліду акумуляторів, можуть стимулювати місцеве екологічно чисте виробництво»

Полісканова каже, що Європі потрібні кращі інструменти для заохочення інвестицій у вітчизняні гігафабрики. Більше половини (53%) виробництва акумуляторів, яке було анонсовано для Європи, має «середній або високий ризик» бути відкладеним, скороченим або повністю скасованим без державної підтримки

Виробництво акумуляторів в Європі може скоротити викиди на 37% — photo 3

Однак є і хороші новини для планети, оскільки 47% виробничих майданчиків, запланованих в Європі до 2030 року, вже гарантовано будуть побудовані. Принаймні, ризик із затримки або скасування виробництва дуже низький

«Гонка акумуляторів між Китаєм, Європою та США посилюється. Хоча деякі інвестиції в акумуляторні батареї, які перебували під загрозою через непевність з американськими субсидіями, вдалося зберегти, майже половина запланованого виробництва все ще залишається під загрозою”, – зазначила Полісканова. «ЄС повинен покласти край будь-якій невизначеності щодо поетапної відмови від двигунів і встановити корпоративні цілі в галузі електромобілів, щоб запевнити інвесторів заводів, що вони матимуть гарантований ринок збуту для своєї продукції»

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK