Китайська машинобудівна компанія LEAD уклала масштабну угоду з італійським виробником акумуляторів FAAM, яка передбачає постачання повного комплексу обладнання для завершального етапу виробництва акумуляторних елементів – так званої End-of-Line (EOL) системи. Її встановлять на новому заводі Teverola 2, розташованому поблизу Неаполя. Потужність підприємства сягатиме 8 ГВт-год, і воно спеціалізуватиметься на випуску LFP-батарей
End-of-Line: ключовий етап народження батареї
Стадія EOL є критичною у виробництві акумуляторів. Саме тут відбувається фінальне наповнення осередків електролітом, перший заряд (формування елемента), а також фінальне тестування. Від точності й ефективності цього етапу залежить як довговічність, так і безпечність майбутньої батареї. Саме тому FAAM обрала LEAD – компанію з глибоким досвідом у розробці подібних систем, яка запевняє, що її рішення відповідає найвищим стандартам ефективності, безпеки та якості
Технології, які знижують витрати і споживання енергії
LEAD наголошує: її EOL-система допоможе суттєво зменшити експлуатаційні витрати завдяки кільком інноваціям. Наприклад, технологія заряджання/розряджання нового покоління скорочує енергоспоживання на етапі формування елементів. А унікальна система формування в лотках під негативним тиском дозволяє зменшити необхідну площу «чистих комірок» аж на 90%
Це важливий показник, адже менше «чистих» площ означає не лише менші капіталовкладення, а й менше витрат на підтримку контрольованих кліматичних умов. Крім того, розумна система терморегуляції забезпечує стабільний температурний режим для кожного акумулятора на всіх етапах формування – це критично для контролю якості
Teverola 2: синтез китайських і швейцарських технологій
Втім, LEAD – не єдиний постачальник ключового обладнання. Раніше FAAM (також відома як FIB) замовила чотири безперервні змішувальні лінії у швейцарської групи Bühler, яка спеціалізується на виробництві високоточних технологічних систем. Ці установки використовуватимуться для приготування електродної пасти, а їхній монтаж має завершитися до кінця 2025 року. Початок серійного виробництва на заводі запланований на 2026 рік
Сучасна європейська батарейна промисловість дедалі більше інтегрує азійські ноу-хау у власні виробничі ланцюги. Проєкт Teverola 2 – яскравий приклад глобальної співпраці: італійська ініціатива, китайські рішення, швейцарська точність – усе заради того, щоб створювати кращі батареї майбутнього
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі