Виробництво батарей для електромобілів – справа міжнародної співпраці — photo 40211

Виробництво батарей для електромобілів – справа міжнародної співпраці

05.05.2025
41 перегляд
2 хвилини на прочитання

Китайська машинобудівна компанія LEAD уклала масштабну угоду з італійським виробником акумуляторів FAAM, яка передбачає постачання повного комплексу обладнання для завершального етапу виробництва акумуляторних елементів – так званої End-of-Line (EOL) системи. Її встановлять на новому заводі Teverola 2, розташованому поблизу Неаполя. Потужність підприємства сягатиме 8 ГВт-год, і воно спеціалізуватиметься на випуску LFP-батарей

End-of-Line: ключовий етап народження батареї 

Стадія EOL є критичною у виробництві акумуляторів. Саме тут відбувається фінальне наповнення осередків електролітом, перший заряд (формування елемента), а також фінальне тестування. Від точності й ефективності цього етапу залежить як довговічність, так і безпечність майбутньої батареї. Саме тому FAAM обрала LEAD – компанію з глибоким досвідом у розробці подібних систем, яка запевняє, що її рішення відповідає найвищим стандартам ефективності, безпеки та якості

Виробництво батарей для електромобілів – справа міжнародної співпраці — photo 2

Технології, які знижують витрати і споживання енергії 

LEAD наголошує: її EOL-система допоможе суттєво зменшити експлуатаційні витрати завдяки кільком інноваціям. Наприклад, технологія заряджання/розряджання нового покоління скорочує енергоспоживання на етапі формування елементів. А унікальна система формування в лотках під негативним тиском дозволяє зменшити необхідну площу «чистих комірок» аж на 90%

Це важливий показник, адже менше «чистих» площ означає не лише менші капіталовкладення, а й менше витрат на підтримку контрольованих кліматичних умов. Крім того, розумна система терморегуляції забезпечує стабільний температурний режим для кожного акумулятора на всіх етапах формування – це критично для контролю якості

Виробництво батарей для електромобілів – справа міжнародної співпраці — photo 3

Teverola 2: синтез китайських і швейцарських технологій 

Втім, LEAD – не єдиний постачальник ключового обладнання. Раніше FAAM (також відома як FIB) замовила чотири безперервні змішувальні лінії у швейцарської групи Bühler, яка спеціалізується на виробництві високоточних технологічних систем. Ці установки використовуватимуться для приготування електродної пасти, а їхній монтаж має завершитися до кінця 2025 року. Початок серійного виробництва на заводі запланований на 2026 рік

Виробництво батарей для електромобілів – справа міжнародної співпраці — photo 4

Сучасна європейська батарейна промисловість дедалі більше інтегрує азійські ноу-хау у власні виробничі ланцюги. Проєкт Teverola 2 – яскравий приклад глобальної співпраці: італійська ініціатива, китайські рішення, швейцарська точність – усе заради того, щоб створювати кращі батареї майбутнього

Читати далі

Схожі записи
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво?

Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами  У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]

27 Червня 2025
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво? — photo 46601
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій

Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів  Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]

27 Червня 2025
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій — photo 46590
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX

І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління  Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]

27 Червня 2025
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX — photo 46563
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво?

Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами  У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]

27 Червня 2025
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво? — photo 46601
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій

Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів  Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]

27 Червня 2025
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій — photo 46590
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX

І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління  Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]

27 Червня 2025
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX — photo 46563
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK