Wuling запускає виробництво акумуляторів в Індонезії
В останній день минулого року компанія Wuling оголосила про запуск виробництва першого акумулятора Magic Battery (відомого як Shenlian у Китаї) в Індонезії. Це зробило Wuling першою китайською автомобільною маркою, яка почала випускати тягові батареї в Індонезії. Від початку проєкту до випуску першої партії акумуляторів пройшло всього 4,5 місяця
Раніше, а саме 20 вересня 2024 року, SAIC-GM-Wuling (SGMW) представила бренд Magic Battery у Джакарті, а також анонсувала, що виробництво буде локалізовано вже до кінця року. Загальні інвестиції в проєкт склали 40 мільйонів юанів (приблизно 5,48 мільйона доларів США). Це підкреслює стратегічне значення ринку Індонезії для Wuling як хабу для виробництва акумуляторів та автомобілів з правим кермом для Південно-Східної Азії
Технічні характеристики Magic Battery
Акумулятор Magic Battery було вперше представлено у вересні 2023 року на заході Wuling Technology Evolution Day. Це літій-залізо-фосфатний (LFP) акумулятор з наступними технічними характеристиками:
- Пікова потужність понад 300 кВт
- Енергетична щільність понад 165 Вт-год/кг
- ККД заряджання та розряджання понад 96%
- Термін служби перевищує 6500 циклів заряджання-розряджання
Інноваційна конструкція Magic Battery передбачає використання L-подібних контактів замість традиційних U-подібних, що знижує ризик внутрішніх коротких замикань. Акумулятор також покритий керамічним шаром для запобігання тепловому розгону. Крім того, він оснащений інтелектуальною системою управління батареєю, розробленою Wuling
Зростання продажів та плани на майбутнє
У 2024 році Wuling Indonesia реалізувала 13 492 електрифікованих транспортних засоби (NEV), що на 27% більше, ніж у попередньому році. З моменту випуску першого NEV Wuling Air EV у 2022 році, загальні продажі електромобілів компанії в Індонезії досягли 28 768 одиниць, забезпечивши понад 40% ринку нових енергетичних транспортних засобів
З 2017 року SGMW випустила в Індонезії дев’ять моделей, а в 2024 році загальний обсяг продажів склав 24 244 автомобілі, що на 3,28% менше порівняно з 2023 роком. Незважаючи на це, компанія планує і надалі використовувати Індонезію як основну базу для виробництва транспортних засобів з правим кермом, орієнтованих на ринок Південно-Східної Азії