В останній день минулого року компанія Wuling оголосила про запуск виробництва першого акумулятора Magic Battery (відомого як Shenlian у Китаї) в Індонезії. Це зробило Wuling першою китайською автомобільною маркою, яка почала випускати тягові батареї в Індонезії. Від початку проєкту до випуску першої партії акумуляторів пройшло всього 4,5 місяця

Раніше, а саме 20 вересня 2024 року, SAIC-GM-Wuling (SGMW) представила бренд Magic Battery у Джакарті, а також анонсувала, що виробництво буде локалізовано вже до кінця року. Загальні інвестиції в проєкт склали 40 мільйонів юанів (приблизно 5,48 мільйона доларів США). Це підкреслює стратегічне значення ринку Індонезії для Wuling як хабу для виробництва акумуляторів та автомобілів з правим кермом для Південно-Східної Азії

Технічні характеристики Magic Battery
Акумулятор Magic Battery було вперше представлено у вересні 2023 року на заході Wuling Technology Evolution Day. Це літій-залізо-фосфатний (LFP) акумулятор з наступними технічними характеристиками:
- Пікова потужність понад 300 кВт
- Енергетична щільність понад 165 Вт-год/кг
- ККД заряджання та розряджання понад 96%
- Термін служби перевищує 6500 циклів заряджання-розряджання

Інноваційна конструкція Magic Battery передбачає використання L-подібних контактів замість традиційних U-подібних, що знижує ризик внутрішніх коротких замикань. Акумулятор також покритий керамічним шаром для запобігання тепловому розгону. Крім того, він оснащений інтелектуальною системою управління батареєю, розробленою Wuling
Зростання продажів та плани на майбутнє
У 2024 році Wuling Indonesia реалізувала 13 492 електрифікованих транспортних засоби (NEV), що на 27% більше, ніж у попередньому році. З моменту випуску першого NEV Wuling Air EV у 2022 році, загальні продажі електромобілів компанії в Індонезії досягли 28 768 одиниць, забезпечивши понад 40% ринку нових енергетичних транспортних засобів

З 2017 року SGMW випустила в Індонезії дев’ять моделей, а в 2024 році загальний обсяг продажів склав 24 244 автомобілі, що на 3,28% менше порівняно з 2023 роком. Незважаючи на це, компанія планує і надалі використовувати Індонезію як основну базу для виробництва транспортних засобів з правим кермом, орієнтованих на ринок Південно-Східної Азії
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі