Поставки першого електромобіля Xiaomi мають розпочатися вже цього місяця, а ціна буде оголошена 28 березня
Перший в історії бренду серійний автомобіль Xiaomi SU7 – це електричний седан, що конкурує з Porsche Taycan, і є першим серед низки нових моделей, які планується випустити протягом наступних кількох років
Спочатку він буде доступний у Китаї, де 59 магазинів у 29 містах готові приймати замовлення, але Xiaomi має плани щодо глобальних продажів
Новий седан дебютував через 1003 дні після того, як китайський виробник споживчої електроніки оголосив про свої плани вийти на ринок електромобілів у 2021 році з початковими інвестиціями в розмірі 10 млрд юанів ($1,39 млрд) і планами вкласти ще 70 млрд юанів ($9,73 млрд) протягом наступних 10 років

Під час презентації в Шанхаї в грудні 2023 року генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь заявив, що компанія хоче увійти до п’ятірки найбільших світових автовиробників протягом наступних 15-20 років
“Xiaomi буде конкурувати з Porsche й Tesla, і створить автомобіль мрії для нової ери автомобільної промисловості”, – сказав він
Згідно з планами, які вже оприлюднила пекінська компанія, серед наступних моделей Xiaomi буде позашляховик
Основою для першої серійної моделі Xiaomi стала нова платформа, що має внутрішню назву Modena. Вона розрахована на підтримку 400-вольтової і 800-вольтової електричної архітектури, а також одно- і двомоторних трансмісій
Дизайн SU7 був розроблений власними силами під керівництвом керівника відділу дизайну Xiaomi, Сойєра Лі (Sawyer Li). Лі брав участь у створенні кількох нещодавніх нових автомобілів, включаючи BMW iX та Circular Vision Concept, протягом п’ятирічної роботи в німецькій компанії

При довжині 4997 мм, ширині 1963 мм і висоті 1440 мм новий седан на 34 мм довший, на 3 мм вужчий і на 44 мм вищий за Porsche Taycan, а його колісна база на 100 мм довша, ніж у німецького конкурента – 3000 мм
Плавні лінії сприяють заявленому коефіцієнту аеродинамічного опору всього 0,195. Це робить його одним з найбільш аеродинамічно ефективних серійних автомобілів
Крім класної аеродинаміки, Xiaomi SU7 може похвалитися високим рівнем структурної міцності. Задня частина кузова відлита на 9100-тонній машині для лиття під тиском
Потужність SU7 забезпечується електродвигунами власної розробки Xiaomi, названими на честь двигунів внутрішнього згоряння: V6, V6s і V8s
Базовий V6 розвиває 295 к.с. і 400 Нм крутного моменту. Планується, що він буде використовуватися виключно з 400-вольтовою електричною архітектурою в найдорожчих версіях SU7. Середньорозмірний V6s отримує додаткові 74 к.с. і 100 Нм та сумісний з 800-вольтовою електричною архітектурою

Як V6, так і V6s працюють зі швидкістю до 21 000 об/хв, згідно з даними Xiaomi
Двомоторна модель SU7 використовує комбінацію двигунів V6 і V6s та загалом видає 664 к.с. та здатна розігнатися від 0 до 100 км/год за 2,78 секунди. Він також оснащений 875-вольтовою системою зарядки для надшвидкого поповнення заряду акумулятора
Очікується, що у 2025 році V8 або так званий “HyperEngine” розвиватиме потужність до 670 к.с. і 635 Нм при максимальній ефективності 98,11% і питомій потужності 10,14 кВт/кг на 800-вольтній архітектурі. За словами Лея, він може працювати зі швидкістю до 27 200 об/хв
Генеральний директор Xiaomi показав, що прототипи нового двигуна Xiaomi досягли 35 000 об/хв під час тестування, створюючи основу для ще більш потужних ітерацій нового седана китайської компанії в майбутньому
Початкові моделі SU7 будуть оснащені літій-іонною батареєю виробництва CATL з енергоємністю 101 кВт-год і запасом ходу понад 800 км. Батарея має конструкцію “комірка до корпусу” з 14 рівнями захисту
Лей каже, що SU7 може проїхати до 220 км після п’ятихвилинної зарядки і 510 км після 15-хвилинної зарядки
Xiaomi також розробила батарею ємністю 132 кВт-год і запасом ходу понад 1000 км на китайському циклі випробувань CLTC. Платформа Modena, що використовується в новій моделі Xiaomi, здатна вмістити батарею ємністю 150 кВт-год, яка здатна забезпечити запас ходу в 1200 км
Пілотне виробництво SU7 вже розпочалося на заводі Xiaomi в Пекіні

Компанія Xiaomi була заснована в 2010 році Лей Цзюнем. 2014 року вона стала найбільшим продавцем смартфонів у Китаї як під брендом Xiaomi, так і під брендом RedMi. Спочатку її продукція продавалася виключно через інтернет-магазини
Однак згодом вона відкрила традиційні центри продажу, щоб стимулювати своє зростання. У 2023 році Xiaomi займала близько 12% світових продажів смартфонів. Це також великий виробник електричної побутової техніки
Читати далі
Схожі записиІталійська логістична компанія Fratelli Foppiani Trasporti стала одним із перших операторів, які запустили у роботу нові електровантажівки MAN eTGX, отримавши потужний тягач 4×2 та жорстку вантажівку 6×2-4 із вражаючими акумуляторами, готовими до повсякденних перевезень. Замовлення компанія зробила ще у 2023 році, тож тепер вона входить до числа перших клієнтів, які отримали серійні електричні вантажівки німецького […]
22 Жовтня 2025
Електричні моноцикли вже давно привертають увагу своєю футуристичною зовнішністю, але новинка від InMotion підняла цю категорію на абсолютно новий рівень. Модель InMotion P6 розганяється до неймовірних 150 км/год — швидкості, про яку раніше власники одноколісного транспорту могли лише мріяти. Такий результат перетворює моноцикл із розваги для ентузіастів на справжню машину для екстремальних відчуттів P6 живиться […]
22 Жовтня 2025
General Motors повідомила про значне зростання популярності своєї системи допомоги водієві Super Cruise. Кількість користувачів, які активно користуються функцією безконтактного керування, перевищила пів мільйона — майже вдвічі більше, ніж торік. Така динаміка стала одним із найважливіших досягнень компанії у сфері розвитку автономного водіння та створення нових джерел прибутку Система Super Cruise дозволяє рухатися без утримання […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі