7 листопада відбувся запуск Xpeng P7+, і вже наступного дня компанія повідомила про отримання 31 528 підтверджених замовлень. Це новий рекорд для бренду. Модель P7+ доступна в трьох комплектаціях з ціновим діапазоном від 186 800 до 218 800 юанів (приблизно $26 100 – $30 600). Комплектації відрізняються запасом ходу та динамікою розгону:
- Long Range Max: запас ходу 602–615 км*, розгін 0–100 км/год за 6,9 секунди;
- Ultra Long Range Max: запас ходу 710–725 км*, розгін 0–100 км/год за 5,9 секунди;
- Limited Edition Max: лише 500 одиниць у першій партії, запас ходу 685–700 км*, розгін 0–100 км/год за 5,9 секунди
*Запас ходу розрахований за стандартом CLTC після запланованих OTA оновлень у грудні
Дизайн та технічні параметри Xpeng P7+
Xpeng P7+ має п’ять кольорів кузова: сріблястий, бежевий, білий, чорний і фіолетовий, та три кольорові варіанти інтер’єру: Airy Gray, Deep Space Gray і Longyue Beige. Розміри авто складають 5056 мм у довжину, 1937 мм у ширину та 1512 мм у висоту з колісною базою 3000 мм. Батарейний блок має товщину лише 109 мм, аеродинамічний коефіцієнт опору кузова складає лише 0,206Cd
У плані продуктивності, P7+ оснащений заднім електродвигуном та платформою на 800 В, з двома варіантами потужності: більш потужний двигун видає 230 кВт (308 к.с.)/450 Нм, а менш потужний – 180 кВт (241 к.с.)/450 Нм. Максимальна швидкість становить 200 км/год. Пропонується два варіанти акумуляторних блоків ємністю 60,7 кВт-год та 76,3 кВт-год, що забезпечують запас ходу 602 км, 710 км та 685 км в залежності від комплектації за стандартом CLTC
Комфорт інтер’єру
Інтер’єр Xpeng P7+ має 15,6-дюймовий центральний дисплей, 10,25-дюймову LCD панель приладів, 8-дюймовий екран для пасажирів на задніх сидіннях і панорамний дах площею 2,1 м², який блокує 99,9% ультрафіолету. Сидіння оббиті шкірою Nappa та підтримують функції підігріву, вентиляції та масажу. У салоні передбачено 20 динаміків, адаптивне підсвічування з чотирма режимами (вітання, ритмічне дихання, ритм музики та попередження про відчинені двері), вісім слотів для смартфонів, три багатоцільові гачки та дві магнітні панелі для зручного кріплення речей
Практичність і простір багажника
Стандартний об’єм багажного відділення становить 725 л і може бути розширений до 2221 л при складених сидіннях, що дозволяє розмістити до 33 валіз розміром 20 дюймів. Завдяки цьому Xpeng P7+ не лише стильним, але й дуже практичним електромобіль для щоденного використання
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі