7 листопада відбувся запуск Xpeng P7+, і вже наступного дня компанія повідомила про отримання 31 528 підтверджених замовлень. Це новий рекорд для бренду. Модель P7+ доступна в трьох комплектаціях з ціновим діапазоном від 186 800 до 218 800 юанів (приблизно $26 100 – $30 600). Комплектації відрізняються запасом ходу та динамікою розгону:
- Long Range Max: запас ходу 602–615 км*, розгін 0–100 км/год за 6,9 секунди;
- Ultra Long Range Max: запас ходу 710–725 км*, розгін 0–100 км/год за 5,9 секунди;
- Limited Edition Max: лише 500 одиниць у першій партії, запас ходу 685–700 км*, розгін 0–100 км/год за 5,9 секунди
*Запас ходу розрахований за стандартом CLTC після запланованих OTA оновлень у грудні
Дизайн та технічні параметри Xpeng P7+
Xpeng P7+ має п’ять кольорів кузова: сріблястий, бежевий, білий, чорний і фіолетовий, та три кольорові варіанти інтер’єру: Airy Gray, Deep Space Gray і Longyue Beige. Розміри авто складають 5056 мм у довжину, 1937 мм у ширину та 1512 мм у висоту з колісною базою 3000 мм. Батарейний блок має товщину лише 109 мм, аеродинамічний коефіцієнт опору кузова складає лише 0,206Cd
У плані продуктивності, P7+ оснащений заднім електродвигуном та платформою на 800 В, з двома варіантами потужності: більш потужний двигун видає 230 кВт (308 к.с.)/450 Нм, а менш потужний – 180 кВт (241 к.с.)/450 Нм. Максимальна швидкість становить 200 км/год. Пропонується два варіанти акумуляторних блоків ємністю 60,7 кВт-год та 76,3 кВт-год, що забезпечують запас ходу 602 км, 710 км та 685 км в залежності від комплектації за стандартом CLTC
Комфорт інтер’єру
Інтер’єр Xpeng P7+ має 15,6-дюймовий центральний дисплей, 10,25-дюймову LCD панель приладів, 8-дюймовий екран для пасажирів на задніх сидіннях і панорамний дах площею 2,1 м², який блокує 99,9% ультрафіолету. Сидіння оббиті шкірою Nappa та підтримують функції підігріву, вентиляції та масажу. У салоні передбачено 20 динаміків, адаптивне підсвічування з чотирма режимами (вітання, ритмічне дихання, ритм музики та попередження про відчинені двері), вісім слотів для смартфонів, три багатоцільові гачки та дві магнітні панелі для зручного кріплення речей
Практичність і простір багажника
Стандартний об’єм багажного відділення становить 725 л і може бути розширений до 2221 л при складених сидіннях, що дозволяє розмістити до 33 валіз розміром 20 дюймів. Завдяки цьому Xpeng P7+ не лише стильним, але й дуже практичним електромобіль для щоденного використання
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі