Xpeng та VW розробляють платформу E&E для електромобілів
Xpeng і Volkswagen працюють над новою електричною та електронною архітектурою (E&E), яка ляже в основу всіх майбутніх електромобілів Volkswagen для китайського ринку
В рамках «генеральної угоди», підписаної двома автовиробниками, було створено два проектні центри в Гуанчжоу та Хефеї, що дозволить інженерам VW та Xpeng спільно працювати над новими системами. Перший електромобіль з новою архітектурою буде готовий зійти з конвеєра вже через 24 місяці
Минулого року VW витратив 700 мільйонів доларів на придбання 4,99% акцій Xpeng
Рік тому тому Volkswagen придбав 4,99% акцій Xpeng за $700 мільйонів. Інвестиція розширить присутність VW на китайському ринку електромобілів та дозволить німецькому бренду розробити щонайменше два електромобілі. До речі, VW E Golf досить популярний на вторинному ринку України, сподіваємось подібна модель з’явиться у нашого офіційного дилера за доступною ціною
– Співпраця між Volkswagen Group та Xpeng вже показала великий потенціал цього партнерства, – сказав член правління Volkswagen Ральф Брандштеттер. – Завдяки спільній розробці надсучасної архітектури E&E, в яку обидва партнери вносять свій технологічний досвід, ми робимо наступний крок разом. З 2026 року всі повністю електричні автомобілі бренду Volkswagen в Китаї будуть оснащені цією дуже потужною та ефективною архітектурою
Нова архітектура дозволить скоротити витрати
Нова архітектура дозволить скоротити витрати, частково завдяки тому, що вона потребує на 30% менше електронних блоків управління. Вона також дозволить швидше впроваджувати передові функції автоматизованого водіння і забезпечить підтримку оновлень по повітрю
– Співпраця в рамках проекту E&E Architecture – це третя важлива віха, якої ми досягли цього року в рамках нашого довгострокового стратегічного партнерства з Volkswagen Group, – додав голова і головний виконавчий директор Xpeng пан Сяопен Хе
VW запустить електромобілі в Китаї на основі трьох різних платформ
Першими електромобілями які будуть побудовані на новій архітектурі стануть два автомобілі середнього класу, один з яких буде кросовером. Також Volkswagen China Technology Company спільно з SAIC Volkswagen та FAW-Volkswagen розробляється так звана Китайська основна платформа (CMP). Вона буде використовуватися для більш доступних моделей, включаючи щонайменше чотири компактні автомобілі VW