Xpeng і Volkswagen працюють над новою електричною та електронною архітектурою (E&E), яка ляже в основу всіх майбутніх електромобілів Volkswagen для китайського ринку
В рамках «генеральної угоди», підписаної двома автовиробниками, було створено два проектні центри в Гуанчжоу та Хефеї, що дозволить інженерам VW та Xpeng спільно працювати над новими системами. Перший електромобіль з новою архітектурою буде готовий зійти з конвеєра вже через 24 місяці
Минулого року VW витратив 700 мільйонів доларів на придбання 4,99% акцій Xpeng
Рік тому тому Volkswagen придбав 4,99% акцій Xpeng за $700 мільйонів. Інвестиція розширить присутність VW на китайському ринку електромобілів та дозволить німецькому бренду розробити щонайменше два електромобілі. До речі, VW E Golf досить популярний на вторинному ринку України, сподіваємось подібна модель з’явиться у нашого офіційного дилера за доступною ціною
– Співпраця між Volkswagen Group та Xpeng вже показала великий потенціал цього партнерства, – сказав член правління Volkswagen Ральф Брандштеттер. – Завдяки спільній розробці надсучасної архітектури E&E, в яку обидва партнери вносять свій технологічний досвід, ми робимо наступний крок разом. З 2026 року всі повністю електричні автомобілі бренду Volkswagen в Китаї будуть оснащені цією дуже потужною та ефективною архітектурою
Нова архітектура дозволить скоротити витрати
Нова архітектура дозволить скоротити витрати, частково завдяки тому, що вона потребує на 30% менше електронних блоків управління. Вона також дозволить швидше впроваджувати передові функції автоматизованого водіння і забезпечить підтримку оновлень по повітрю
– Співпраця в рамках проекту E&E Architecture – це третя важлива віха, якої ми досягли цього року в рамках нашого довгострокового стратегічного партнерства з Volkswagen Group, – додав голова і головний виконавчий директор Xpeng пан Сяопен Хе
VW запустить електромобілі в Китаї на основі трьох різних платформ
Першими електромобілями які будуть побудовані на новій архітектурі стануть два автомобілі середнього класу, один з яких буде кросовером. Також Volkswagen China Technology Company спільно з SAIC Volkswagen та FAW-Volkswagen розробляється так звана Китайська основна платформа (CMP). Вона буде використовуватися для більш доступних моделей, включаючи щонайменше чотири компактні автомобілі VW
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі