Які з електромобілів мають найкращу аеродинаміку?
Висока конкуренція на насиченому електромобілями китайському ринку сприяє не лише зниженню цін, але й вражаючим технічним характеристикам навіть серед бюджетних електрокарів. Яскравим прикладом є новий Mona M03 від Xpeng, який позиціонується як найбільш аеродинамічний електричний седан у світі, з коефіцієнтом аеродинамічного опору Сх = 0,194
Компанія оприлюднила такі вражаючі результати напередодні виходу Mona M03 на ринок Китаю в третьому кварталі 2024 року
Завдяки чому Mona M03 має таку гарну аеродинаміку?
Згідно з офіційними даними, серед аеродинамічних рішень, які сприяють кращій аеродинаміці наступні:
- активний повітрозабірник на нижній частині переднього бампера – мінус 0,023 від Сх;
- вітронаправляючі пластини ззаду – 0,015 Сх;
- колеса з низьким аеродинамічним опором – 0,013 Сх
Повідомляється, що загальний витончений дизайн підвищує ефективність на 15%. Лише завдяки такому пропрацьованому дизайну кузова запас ходу збільшується на 60 км
Які ще електричні седани мають видатну аеродинаміку?
В результати вдалось отримати вражаючий аеродинамічний показник Mona M03 в 0,194 Сх. Це трохи краще минулого рекордсмена за цим показником – електричного седана BYD YangWang U6 з Сх 0,195 Сх. Крім того, модель Xpeng випереджає інші надобтічні електричні седани, включаючи Lucid Air (0,197), Mercedes-Benz EQS (0,20), Nio ET7 (0,208) і Tesla Model S Plaid (0,208)
Ще цікавіше те, що Mona M03, як очікується, буде значно доступнішим за вищезгадані моделі. Місцеві ЗМІ повідомляють, що його ціна становить близько 150 000 єн ($20 700) – це буде найбільш бюджетний варіант в асортименті Xpeng
Які характеристики матиме Mona M03?
Mona M03 також буде меншим, ніж інші седани Xpeng, і матиме габарити, подібні до Tesla Model 3. Зокрема, довжина електромобіля становить 4780 мм, а колісна база – 2815 мм
Як повідомляє Car News China, Mona M03 буде доступна з одним електродвигуном потужністю 188 к.с. (140 кВт) або 215 к.с. (160 кВт). Також відомо, що седан буде оснащений акумуляторною батареєю BYD Blade, що використовує літій-залізо-фосфатну технологію
Нагадаємо, що M03 є першою серійною моделлю нового бренду Mona (від «Made Of New AI”), яка була створена компанією Xpeng у співпраці з підрозділом електромобілів компанії перевізника Didi