На Токійському автосалоні Nissan представив R32 EV — повністю електричну версію легендарного Skyline GT-R R32 1989 року. Проєкт, створений командою ентузіастів компанії, об’єднав класичний дизайн з передовими технологіями. На перший погляд автомобіль виглядає знайомо, але під його корпусом ховаються значні зміни

Ключовою зміною є заміна 2,6-літрового твін-турбо двигуна RB26DETT на два електромотори. Кожен із них видає 215 к.с. (160 кВт) та 340 Нм. Разом вони забезпечують повнопривідному автомобілю сумарну потужність у 429 к.с. (320 кВт) та 680 Нм крутного моменту. Це значно перевищує характеристики оригінального авто з його 276 к.с. (206 кВт) і 353 Нм, хоча інженери налаштували електромотор так, щоб зберегти баланс між потужністю та вагою, притаманний оригіналу
Технологічні оновлення та оптимізація
R32 EV отримав акумуляторну батарею ємністю 62 кВт-год, запозичену у гоночного Leaf Nismo. Заднє сидіння було демонтовано для її розміщення. Електрична система повного приводу швидше реагує та краще розподіляє крутний момент між осями, ніж механічна система оригіналу

Серед інших змін — спортивна підвіска Nismo з амортизаторами Öhlins і потужніша гальмівна система від R35. Через використання більших гальмівних дисків та супортів стандартні 16-дюймові колеса замінили на 18-дюймові, виконані в стилі оригіналу
Інтер’єр також оновили, зберігши його автентичний вигляд
Замість заводських сидінь встановили Recaro, а аналогові прилади замінили на сучасні цифрові екрани, які відображають ключову інформацію для водія. У салоні є навіть динамік, який відтворює звук оригінального двигуна RB26DETT, додаючи відчуття, схожі на керування автомобілем із механічною коробкою передач

Майбутнє класики
Проєкт Nissan R32 EV спрямований на забезпечення довговічності класичного GT-R. За словами керівника проєкту Рьозо Хіраку, ідея полягала в тому, щоб адаптувати автомобіль до нових реалій: “Чи зможуть власники цієї машини в 2055 році знайти бензин для неї? Електричні та цифрові технології дозволяють відтворити привабливість R32 GT-R, щоб нові покоління могли насолоджуватися ним”
R32 EV — це приклад того, як можна зберегти спадщину культових автомобілів, інтегруючи їх у майбутнє електромобільної ери. Хоча концепт не піде у серійне виробництво, він демонструє можливості технологій та відданість Nissan своєму автомобільному спадку
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі