Електромобілі Tesla завжди асоціювалися з мінімалізмом і технологічною витонченістю, але японські тюнери з T-Demand вирішили перевернути уявлення про ці електрокари. Забудьте про стриманий дизайн — нові Model 3 та Model Y отримали радикальний тюнінг. Вони немов магніт, притягують увагу завдяки низькій посадці та агресивним кутам розвалу коліс. Але чи всім до смаку такий сміливий стиль? Давайте розбиратися
Японська майстерня T-Demand, відома своєю роботою з Toyota та Lexus, цього разу взялася за електромобілі Tesla
Майстри хотіли не просто модифікувати, а створити щось унікальне, що виділяється на тлі стандартних моделей. Результат вражає: Model 3 і Model Y отримали настільки низьку посадку, що здаються прилиплими до асфальту, а їхній вигляд став агресивнішим і спортивнішим, ніж будь-коли

Почнемо з Tesla Model Y Juniper. Цей електричний кросовер отримав нові 21-дюймові легкосплавні диски, взуті в низькопрофільні шини Nitto (245/35R21). Але головна родзинка — кастомна пневмопідвіска, яка опускає кліренс до рівня спортивних автомобілів. Тепер Model Y виглядає як справжній родич Model 3, втративши свою кросоверну “висоту”
Щоб додати ще більше характеру, T-Demand застосували розвал коліс на 5,5 градусів на обох осях, що робить автомобіль візуально ширшим і агресивнішим. А для тих, хто цінує не лише стиль, але й функціональність, встановлено комплект гальм із 380-міліметровими дисками та шестипоршневими супортами. Цей кросовер готовий не лише вражати виглядом, але й зупинятися з блискавичною точністю

Tesla Model 3 Highland пішла ще далі в своєму прагненні до унікальності. Седан отримав 20-дюймові диски з шинами 255/30R20, які виглядають так, ніби їх розтягнули до межі. А от кути розвалу просто вражають: 8 градусів спереду та 9 градусів ззаду. Такий вигляд кричить про індивідуальність, але вимагає ідеальних доріг
Седан оснащений кастомними важелями підвіски (ProArm) та триступеневою пневмопідвіскою (ProDamper Airsus), яка дозволяє регулювати висоту. У найнижчому положенні Model 3 буквально “цілує” асфальт, що робить її ідеальною для гладеньких японських трас, але справжнім викликом для доріг із вибоїнами чи “лежачими поліцейськими”

Обидва демонстраційні автомобілі створені майстернею Man’z Factory на базі задньопривідних версій Tesla. Вони зберегли заводські кузовні панелі та одномоторні електричні силові установки, зосередившись виключно на візуальних і підвісочних змінах, а не на збільшенні потужності
Екстремальний вигляд не дається дешево. Базовий комплект пневмопідвіски з системою керування тиском коштує ¥780 000 ($5400)
Якщо додати повний набір компонентів підвіски ProArm, ціна зростає ще на ¥1,204 500 ($8400). А високопродуктивний гальмівний комплект додає до рахунку ¥1 280 400 ($8900). І це ще без урахування вартості нових дисків, шин та встановлення. Усі ціни вказані без податків, тож кінцева сума може бути ще більш вражаючою

Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі