Електромобілі Tesla завжди асоціювалися з мінімалізмом і технологічною витонченістю, але японські тюнери з T-Demand вирішили перевернути уявлення про ці електрокари. Забудьте про стриманий дизайн — нові Model 3 та Model Y отримали радикальний тюнінг. Вони немов магніт, притягують увагу завдяки низькій посадці та агресивним кутам розвалу коліс. Але чи всім до смаку такий сміливий стиль? Давайте розбиратися
Японська майстерня T-Demand, відома своєю роботою з Toyota та Lexus, цього разу взялася за електромобілі Tesla
Майстри хотіли не просто модифікувати, а створити щось унікальне, що виділяється на тлі стандартних моделей. Результат вражає: Model 3 і Model Y отримали настільки низьку посадку, що здаються прилиплими до асфальту, а їхній вигляд став агресивнішим і спортивнішим, ніж будь-коли
Почнемо з Tesla Model Y Juniper. Цей електричний кросовер отримав нові 21-дюймові легкосплавні диски, взуті в низькопрофільні шини Nitto (245/35R21). Але головна родзинка — кастомна пневмопідвіска, яка опускає кліренс до рівня спортивних автомобілів. Тепер Model Y виглядає як справжній родич Model 3, втративши свою кросоверну “висоту”
Щоб додати ще більше характеру, T-Demand застосували розвал коліс на 5,5 градусів на обох осях, що робить автомобіль візуально ширшим і агресивнішим. А для тих, хто цінує не лише стиль, але й функціональність, встановлено комплект гальм із 380-міліметровими дисками та шестипоршневими супортами. Цей кросовер готовий не лише вражати виглядом, але й зупинятися з блискавичною точністю
Tesla Model 3 Highland пішла ще далі в своєму прагненні до унікальності. Седан отримав 20-дюймові диски з шинами 255/30R20, які виглядають так, ніби їх розтягнули до межі. А от кути розвалу просто вражають: 8 градусів спереду та 9 градусів ззаду. Такий вигляд кричить про індивідуальність, але вимагає ідеальних доріг
Седан оснащений кастомними важелями підвіски (ProArm) та триступеневою пневмопідвіскою (ProDamper Airsus), яка дозволяє регулювати висоту. У найнижчому положенні Model 3 буквально “цілує” асфальт, що робить її ідеальною для гладеньких японських трас, але справжнім викликом для доріг із вибоїнами чи “лежачими поліцейськими”
Обидва демонстраційні автомобілі створені майстернею Man’z Factory на базі задньопривідних версій Tesla. Вони зберегли заводські кузовні панелі та одномоторні електричні силові установки, зосередившись виключно на візуальних і підвісочних змінах, а не на збільшенні потужності
Екстремальний вигляд не дається дешево. Базовий комплект пневмопідвіски з системою керування тиском коштує ¥780 000 ($5400)
Якщо додати повний набір компонентів підвіски ProArm, ціна зростає ще на ¥1,204 500 ($8400). А високопродуктивний гальмівний комплект додає до рахунку ¥1 280 400 ($8900). І це ще без урахування вартості нових дисків, шин та встановлення. Усі ціни вказані без податків, тож кінцева сума може бути ще більш вражаючою
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі