Початковий звіт ЄС передбачав 20,8-відсоткове мито на імпортовані китайські Tesla, але після апеляції ця ставка була знижена до 9%. Американський автовиробник попросив про перегляд додаткового мита після публікації липневого звіту, коли з’ясувалося, що Tesla отримала менше державної допомоги, ніж деякі інші фірми, які збирають електрокари в Китаї. В результаті після розгляду апеляції уряд ЄС погодився знизити тариф для Tesla
Європейський Союз переглянув тарифи, запроваджені в липні, на китайські електромобілі
Але ЄС не скасував мито повністю, оскільки виявив, що Tesla отримує акумулятори за ціною, нижчою за ринкову – один із способів, за допомогою якого, на думку Європи, деякі автовиробники отримують допомогу від китайської держави. Звісно, це дає їм несправедливу економічну перевагу над автоконцернами, які складають електромобілі в інших частинах світу. У звіті ЄС перераховані й інші способи, за допомогою яких китайські автовиробники можуть отримувати допомогу, включаючи дешеву землю, гранти і кредити за пільговими ставками
Тариф на китайські Tesla знижено з 20,8% до 9% після апеляції, а на електромобілі Mini – з 37,6% до 21,3%
Tesla була не єдиним автовиробником, який отримав вигоду від переглянутої структури тарифів ЄС. Новий електричний Mini від BMW спочатку був обкладений максимальним тарифом у 37,6%, який застосовувався лише до автовиробників, які, за словами ЄС, відмовлялися співпрацювати зі слідчими. Але після перегляду Mini тепер обкладатиметься набагато меншим митом – 21,3%
Електромобілі VW також виграють, як і електромобілі деяких китайських автовиробників, включаючи SAIC і BYD
Тариф на кросовер Tavascan від Cupra також був знижений з 37,6% до 21,3%. Хоча компанія Seat намагається домогтися ще більшого зниження. І навіть деякі китайські бренди отримали невеликі послаблення. Ставка тарифу BYD знизилася з 17,4% до 17%, Geely – з 19,9% до 19,3%, а ставка SAIC покращилася з 37,6% до 36,6%
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі