ЄС знизив імпортні тарифи на виготовлені в Китаї електромобілі
Початковий звіт ЄС передбачав 20,8-відсоткове мито на імпортовані китайські Tesla, але після апеляції ця ставка була знижена до 9%. Американський автовиробник попросив про перегляд додаткового мита після публікації липневого звіту, коли з’ясувалося, що Tesla отримала менше державної допомоги, ніж деякі інші фірми, які збирають електрокари в Китаї. В результаті після розгляду апеляції уряд ЄС погодився знизити тариф для Tesla
Європейський Союз переглянув тарифи, запроваджені в липні, на китайські електромобілі
Але ЄС не скасував мито повністю, оскільки виявив, що Tesla отримує акумулятори за ціною, нижчою за ринкову – один із способів, за допомогою якого, на думку Європи, деякі автовиробники отримують допомогу від китайської держави. Звісно, це дає їм несправедливу економічну перевагу над автоконцернами, які складають електромобілі в інших частинах світу. У звіті ЄС перераховані й інші способи, за допомогою яких китайські автовиробники можуть отримувати допомогу, включаючи дешеву землю, гранти і кредити за пільговими ставками
Тариф на китайські Tesla знижено з 20,8% до 9% після апеляції, а на електромобілі Mini – з 37,6% до 21,3%
Tesla була не єдиним автовиробником, який отримав вигоду від переглянутої структури тарифів ЄС. Новий електричний Mini від BMW спочатку був обкладений максимальним тарифом у 37,6%, який застосовувався лише до автовиробників, які, за словами ЄС, відмовлялися співпрацювати зі слідчими. Але після перегляду Mini тепер обкладатиметься набагато меншим митом – 21,3%
Електромобілі VW також виграють, як і електромобілі деяких китайських автовиробників, включаючи SAIC і BYD
Тариф на кросовер Tavascan від Cupra також був знижений з 37,6% до 21,3%. Хоча компанія Seat намагається домогтися ще більшого зниження. І навіть деякі китайські бренди отримали невеликі послаблення. Ставка тарифу BYD знизилася з 17,4% до 17%, Geely – з 19,9% до 19,3%, а ставка SAIC покращилася з 37,6% до 36,6%