Європейський авторинок на підйомі але електрокари втрачають популярність

05.07.2024
Європейський авторинок на підйомі але електрокари втрачають популярність — photo 11930

Німеччина є серцем європейської автомобільної промисловості, яка повільно переходить на електричну енергію, але німці все частіше відмовляються від електромобілів. За перші шість місяців 2024 року продажі електромобілів впали в середньому на 16,4% на місцевому ринку, але особливо великі збитки несе Tesla. Чому так сталось? 

З січня по червень продажі Tesla в Німеччині впали до 21 249 автомобілів, що на 41,6% менше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Якщо розглянути лише червневі показники, то виявиться, що продажі впали на 42,2% до 4 648 одиниць. Компанія Ілона Маска поступилась навіть MG, яка продала 5 158 одиниць, хоча не всі з них були електромобілями

У першій половині 2024 року продажі електромобілів у Німеччині впали на 16,4%, а продажі Tesla – на 41,6%

Важко позитивно оцінити такі показники, особливо враховуючи, що німецький автомобільний ринок в цілому зростав у першій половині 2024 року. Загальний обсяг продажів легкових автомобілів зріс на 5,4% до 1,47 млн у першому півріччі і покращився на 25,8% у червні до 297 329 порівняно з червнем минулого року

БрендРезультат, шт.Зміна, %
AIWAYS23-41.0%
BMW114 690+2.7%
BYD1202+427.2%
FISKER129X
GWM1375+118.9%
INEOS28410.5%
LOTUS153-0.6%
LUCID65+58.5%
LYNK & CO40-97.6%
MAXUS44+214.3%
NIO234-33.1%
POLESTAR1585-49.8%
TESLA21 249-41.6%
VINFAST32X
XPENG31X
Результати деяких брендів (в основному, суто електромобільних) на ринку Німеччини за перше півріччя 2024 року, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року

Преміальні автовиробники, такі як Audi та Mercedes, зазнали падіння продажів, тоді як бюджетні бренди, такі як Seat, процвітали

BMW (зростання на 2,7% до 114 690), VW (11% до 289 218) і Porsche (19,2% до 21 885) – всі вони показали хороші результати в першій половині 2024 року, але не кожен німецький бренд радіє результатам. Продажі Audi впали на 17,1% до 104 164, а Mercedes – на 12,7% до 126 847. З іншого боку, є приклади більш провальні в преміум сегменті. Наприклад, Maserati, яка за півроку продала лише 300 автомобілів (падіння на 56,9%)

Європейський авторинок на підйомі але електрокари втрачають популярність — photo 2

Seat збільшив свої продажі на 37,9% до 83 426, а Skoda зросла на 24,9% до 104 248. Продажі Volvo зросли на 59,6% до 31 763, ймовірно, здебільшого завдяки появі бюджетного електро кросовера EX30 – але багато з тих покупців, які зараз мають проблеми з програмним забезпеченням, можливо, пошкодують, що не купили його в іншому місці

Загальні продажі автомобілів зросли на 5,4%, причому такі бренди, як BYD, продемонстрували значне зростання (427%)

А ще є BYD, яка з січня по червень продала 1202 машини. Таке число може здатися несуттєвим – Ferrari відстала лише на 80 одиниць – але ця цифра на 427% перевищує минулорічні показники. Китайський бренд тільки-но розпочав свою діяльність в Європі, і буде цікаво подивитися на його прогрем наступного року

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK