Європейський авторинок на підйомі але електрокари втрачають популярність
Німеччина є серцем європейської автомобільної промисловості, яка повільно переходить на електричну енергію, але німці все частіше відмовляються від електромобілів. За перші шість місяців 2024 року продажі електромобілів впали в середньому на 16,4% на місцевому ринку, але особливо великі збитки несе Tesla. Чому так сталось?
З січня по червень продажі Tesla в Німеччині впали до 21 249 автомобілів, що на 41,6% менше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Якщо розглянути лише червневі показники, то виявиться, що продажі впали на 42,2% до 4 648 одиниць. Компанія Ілона Маска поступилась навіть MG, яка продала 5 158 одиниць, хоча не всі з них були електромобілями
У першій половині 2024 року продажі електромобілів у Німеччині впали на 16,4%, а продажі Tesla – на 41,6%
Важко позитивно оцінити такі показники, особливо враховуючи, що німецький автомобільний ринок в цілому зростав у першій половині 2024 року. Загальний обсяг продажів легкових автомобілів зріс на 5,4% до 1,47 млн у першому півріччі і покращився на 25,8% у червні до 297 329 порівняно з червнем минулого року
Бренд | Результат, шт. | Зміна, % |
AIWAYS | 23 | -41.0% |
BMW | 114 690 | +2.7% |
BYD | 1202 | +427.2% |
FISKER | 129 | X |
GWM | 1375 | +118.9% |
INEOS | 284 | 10.5% |
LOTUS | 153 | -0.6% |
LUCID | 65 | +58.5% |
LYNK & CO | 40 | -97.6% |
MAXUS | 44 | +214.3% |
NIO | 234 | -33.1% |
POLESTAR | 1585 | -49.8% |
TESLA | 21 249 | -41.6% |
VINFAST | 32 | X |
XPENG | 31 | X |
Преміальні автовиробники, такі як Audi та Mercedes, зазнали падіння продажів, тоді як бюджетні бренди, такі як Seat, процвітали
BMW (зростання на 2,7% до 114 690), VW (11% до 289 218) і Porsche (19,2% до 21 885) – всі вони показали хороші результати в першій половині 2024 року, але не кожен німецький бренд радіє результатам. Продажі Audi впали на 17,1% до 104 164, а Mercedes – на 12,7% до 126 847. З іншого боку, є приклади більш провальні в преміум сегменті. Наприклад, Maserati, яка за півроку продала лише 300 автомобілів (падіння на 56,9%)
Seat збільшив свої продажі на 37,9% до 83 426, а Skoda зросла на 24,9% до 104 248. Продажі Volvo зросли на 59,6% до 31 763, ймовірно, здебільшого завдяки появі бюджетного електро кросовера EX30 – але багато з тих покупців, які зараз мають проблеми з програмним забезпеченням, можливо, пошкодують, що не купили його в іншому місці
Загальні продажі автомобілів зросли на 5,4%, причому такі бренди, як BYD, продемонстрували значне зростання (427%)
А ще є BYD, яка з січня по червень продала 1202 машини. Таке число може здатися несуттєвим – Ferrari відстала лише на 80 одиниць – але ця цифра на 427% перевищує минулорічні показники. Китайський бренд тільки-но розпочав свою діяльність в Європі, і буде цікаво подивитися на його прогрем наступного року