Канадська компанія VerticalScope, що займається розробкою цифрових платформ, зробила нове цікаве опитування серед 1200 власників електрокарів. З них 9,1% респондентів опинялися в скрутному становищі, але причини їх проблем більше стосувалися технологій, ніж запасу ходу
Варто зазначити, що це відносно невелика вибірка, набагато менша, ніж дослідження, проведені такими компаніями, як J.D. Power або Recurrent. Тож вона може не відображати широких галузевих тенденцій, особливо зараз, коли електромобілі стають дедалі популярнішими
Вичерпання заряду батареї здається очевидною причиною, але найбільше проблем виникає зовсім через інші обставини
Найпоширеніші проблеми суто механічні – пов’язані з підвіскою, компонентами трансмісії або системами охолодження, необхідними для великих батарей. Це стосується 6,4% власників, які поділились цими проблемами. Ще 2,1% власників зазначили, що стикалися з проблемами програмного забезпечення – це одна з перших проблем, з якою стикнулися піонери електромобільності в перші дні. На відміну від традиційних автомобілів з ДВЗ, де механічні системи відіграють головну роль, електромобілі більш тісно пов’язані з програмним забезпеченням (ПЗ), яке контролює фактично всі системи
ПЗ включає в себе трансмісію, системи управління акумулятором, вдосконалені системи допомоги водієві, оновлення по повітрю та багато іншого. Змусити все це працювати бездоганно непросто. Багато автовиробників, зокрема Volkswagen, Rivian та General Motors, стикалися з проблемами в цій сфері
У власників електрокарів немає проблем з плануванням маршрутів
Лише 0,6% респондентів заявили, що застрягли в дорозі через те, що закінчився запас ходу. Це лише близько 7,2 осіб у вибірці розміром 1200 людей. Очевидно, що люди все краще планують свій маршрут, мережа зарядних станцій стає все більш розгалудженою, в тому числі завдяки діяльності IONITY, і випадки, коли електромобіль повністю розряджається до 0%, трапляються доволі рідко
Незважаючи на занепокоєння щодо запасу ходу – це не той аспект, який викликає проблеми у власників електромобілів. особливо врахувуючи, що середня щоденна відстань поїздки на автомобілі для американців становить лише 67 км. І все більше нових електромобілів зараз пропонують запас ходу понад 500 км
У яких електромобілів виникає більше проблем?
У дослідженні говориться, що електромобілі Tesla і BMW мають менше проблем, ніж інші. Лише 7% власників Tesla і 5% власників BMW повідомили, що застрягли в дорозі через ту чи іншу проблему. Жоден з власників Tesla не зіткнувся з проблемами програмного забезпечення. Більше всього проблем у власників електромобілів GM, таких як старі Chevrolet Bolt EV і Silverado EV та GMC Hummer EV. Крім того, доволі багато проблем виникає у власників електромобілів Fisker та Nissan
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі