Європейський перехід до чистої енергетики неможливий без морських вітрових електростанцій, і компанія ZF Wind Power разом зі своїм стратегічним партнером Vestas відіграють у цьому ключову роль. У вересні 2025 року в бельгійському Ломмелі компанія оголосила про визначну віху — понад 10 гігаватів встановленої потужності морських вітрових турбін. Цього достатньо, щоб забезпечити електроенергією мільйони європейських домівок і підприємств. Для розуміння масштабу: ця цифра охоплює понад половину всіх європейських морських турбін із редукторами, що працюють на технології ZF
Цей результат став можливим завдяки тридцятирічній співпраці з Vestas — одним із світових лідерів у сфері вітроенергетики. Від перших невеликих турбін на 500 кіловат, які було встановлено на найстарішій у світі комерційній морській електростанції Tunø Knob у 1995 році, галузь пройшла довгий шлях до гігантських платформ V236-15.0 МВт, здатних забезпечувати стабільну роботу навіть у найсуворіших морських умовах. Технології стали потужнішими майже у 30 разів, а рівень надійності — значно вищим

ZF Wind Power спеціалізується на розробці та виробництві редукторів і силових систем для турбін
Від їхньої якості залежить, наскільки ефективно і безперебійно працюватимуть вітрові електростанції. Кожен редуктор має витримувати колосальні навантаження, адже морські турбіни працюють у постійно змінних умовах — від сильних вітрів до корозійного впливу солоної води. Саме інновації у цій сфері дозволяють будувати довговічні системи, які формують основу сталого енергетичного майбутнього
Європа ставить перед собою амбітні цілі
За прогнозами, до 2050 року морська вітроенергетика може забезпечити до 30% світового попиту на електроенергію. Лише в Європі планують наростити потужності з нинішніх 37 ГВт до 240–450 ГВт. Для реалізації таких масштабів потрібна глибока співпраця між усіма учасниками ринку — від розробників технологій до компаній з обслуговування. І тут роль ZF Wind Power є визначальною: компанія поєднує досвід, технологічне лідерство та довгострокові партнерства

Як підкреслює генеральний директор ZF Wind Power доктор Йохен Вітциг, саме спільні інновації, кооперація та сталий підхід дозволяють рухати вперед енергетичний перехід. Досягнення позначки у 10 ГВт доводить, що об’єднавши сили, технології та спільні цілі, можна не лише змінити енергетичний ландшафт Європи, а й забезпечити світу чистішу та безпечнішу енергію
Читати далі
Схожі записиНовий Leaf офіційно стартував у Японії після своєї прем’єри у Північній Америці на початку року. Електричний фастбек-кросовер зберіг свій характер, проте отримав кілька особливостей, створених саме для внутрішнього ринку Довжина японського Leaf становить 4360 мм — на 44 мм менше, ніж у версії для США. Як і європейський варіант, він не має жовтих покажчиків поворотів. […]
9 Жовтня 2025
Індикатор заряду електромобіля не завжди точно відображає його здатність подолати, наприклад, гірський перевал зі швидкістю 105 км/год. Інженери Каліфорнійського університету в Ріверсайді (UCR) створили новий інструмент, покликаний замінити цю невизначеність чіткою впевненістю в реальному запасі ходу Новий діагностичний інструмент, названий State of Mission (SOM), надає значно кориснішу відповідь, ніж простий стан заряду. Замість того, щоб лише […]
8 Жовтня 2025
Suzuki оголосила свій широкий модельний ряд для виставки Japan Mobility Show 2025, до якого входить безліч концептів та серійних автомобілів. Головною подією стане світова прем’єра електричного концепту Vision e-Sky Компанія зазначає, що цей мінікар ідеально підійде для щоденних поїздок на роботу. Він відповідає гаслу «Унікальний, Розумний, Позитивний» і повинен створювати «веселий» настрій. Схоже, Vision e-Sky […]
8 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі