За даними страхової агенції LendingTree, у 2024 році водії Tesla посіли перше місце за кількістю зафіксованих порушень, випередивши Ram, який займав цю сумну позицію раніше. Аналіз охоплював 30 автомобільних брендів і враховував аварії, керування у стані сп’яніння, перевищення швидкості та інші правопорушення
Водії Tesla повідомили про 36,94 інцидентів на кожні 1000 власників, що значно більше, ніж у 2023 році (31,93). Для порівняння, водії Ram зареєстрували 33,92 випадки, а Subaru – 32,85. У деяких штатах, таких як Нью-Джерсі (74,2 інцидентів на 1000 водіїв) та Каліфорнія (70,78), ситуація виглядає ще гіршою
Чому так відбувається?
Фахівці вбачають кілька ключових причин:
🔹 Зростання кількості ДТП в нічний час, особливо за участю пішоходів;
🔹 Поширення відволікання за кермом, спричинене активним використанням смартфонів;
🔹 Популярність великих автомобілів, які створюють проблеми з оглядовістю
Окремої уваги заслуговує використання Tesla Autopilot та так званої «повністю автономної» (Full-Self Driving) системи, яка неодноразово фігурувала у смертельних аваріях. При цьому Ілон Маск наполягає на скасуванні обов’язкового звітування про ДТП з участю таких систем, що може ускладнити державний контроль за безпекою
Чи небезпечні самі автомобілі?
Парадоксально, але Tesla – один із найбезпечніших брендів з точки зору стійкості до аварій. Model Y щороку отримує найвищу нагороду IIHS Top Safety Pick+, а Model 3 утримувала це звання з 2018 по 2022 рік. Проблема полягає не в самих автомобілях, а у водіях, які ігнорують базові правила безпеки
Наприклад, дослідження iSeeCars (листопад 2024 року) показало, що смертність серед Tesla на 1 мільярд миль пробігу більш ніж удвічі перевищує середній показник
Tesla позиціонує свої системи допомоги водію як ADAS (рівень 2 автоматизації), який передбачає необхідність постійного контролю з боку людини. Проте багато власників сприймають їх як повністю автономні, що й призводить до трагічних наслідків
Сучасні технології зробили автомобілі безпечнішими, ніж будь-коли
Але безвідповідальність водіїв може звести нанівець усі досягнення інженерів. Майбутнє безпеки на дорогах залежить не лише від інновацій у конструкції авто, а й від культури водіння та відповідальності кожного за кермом
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі