Honda визнала, що прагнула зробити Nissan своєю дочірньою компанією, але її пропозицію відхилили
23 грудня 2024 року Honda та Nissan підписали Меморандум про взаєморозуміння щодо можливого злиття. Планувалося створити спільну холдингову компанію, яка б об’єднала двох японських автогігантів, а повноцінний запуск об’єднаної структури міг відбутися вже у 2026 році. Проте невдовзі після підписання угоди стало зрозуміло, що домовленість приречена на провал. Тепер це офіційно – злиття скасоване
Обидві компанії опублікували однакові заяви, в яких підтвердили припинення переговорів
У них також було офіційно визнано, що одним із варіантів, які розглядалися під час обговорень, була пропозиція Honda зробити Nissan своєю дочірньою компанією
У заяві зазначається:
«Honda запропонувала змінити початкову модель злиття, що передбачала створення спільного холдингу з переважною більшістю директорів та генеральним директором від Honda, на структуру, у якій Honda стала б материнською компанією, а Nissan – дочірньою через обмін акціями»
Окремий меморандум, підписаний 23 грудня між Honda, Nissan і Mitsubishi, також втратив чинність. Цей документ передбачав можливість участі Mitsubishi у злитті Honda-Nissan. Втім, хоча компанії продовжать співпрацювати у сфері електрифікованих автомобілів, повноцінного злиття більше не планується
Під час переговорів у ЗМІ з’являлися різні подробиці
Зокрема, окрім бажання зробити Nissan дочірньою компанією, Honda не хотіла залучення Renault і вимагала від Nissan викупу акцій, які належать французькому виробнику. Mitsubishi, своєю чергою, відмовилася приєднуватися до угоди, вирішивши зберегти незалежність
За даними Reuters, основною причиною провалу переговорів стала вимога Nissan отримати рівні умови у новій структурі, тоді як Honda прагнула домінуючої ролі. Також Honda була незадоволена повільними темпами реструктуризації Nissan
За чутками, Nissan продовжує пошук стратегічного партнера
Тайванська компанія Foxconn, відома як виробник iPhone, досі зацікавлена у співпраці, але не планує повністю викуповувати Nissan. Тим часом японський автоконцерн рухається вперед із власним планом реструктуризації, оголошеним у листопаді минулого року. Він передбачає скорочення 9000 робочих місць і зменшення глобальних виробничих потужностей на 20%
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі